
Če bi dirkači upoštevali predpise ob vihranju rumenih zastav, tako oni, kot tudi osebje ob progi, ne bi bili v nevarnosti.

Mednarodna avtomobilistična zveza FIA je že pred časom sestavila 10-člansko komisijo, v kateri so bili tudi nekdanji vodja Mercedesa Ross Brawn, nekdanji vodja Ferrarija Marco Mattiacci in nekdanji svetovni prvak Emerson Fittipaldi. Skupaj so spisali kar 396 strani dolgo poročilo, v katerem krovno organizacijo pozivajo, naj hitrostne dirkače precej bolj omeji v času, ko ob stezi vihrajo rumene zastave.
Vrača se VN Koreje
Mednarodna avtomobilistična zveza je v sredo predstavila osnutek koledarja formule ena za leto 2015. Na njem je 21 dirk, znova se vrača dirka za VN Koreje v Jeongamu. Ta je predvidena za 3. maj, koledar mora uradno potrditi še svet FIE. Sezona se bo začela 15. marca v Avstraliji, končala pa 29. novembra v Abu Dabiju.
Več predlogov komisije
Komisija je ugotovila, da je za nesrečo kriv Bianchi, ki v danih razmerah ni prilagodil hitrosti. Zaradi tega je zdrsnil s steze in zgrmel v avtodvigalo, ki je iz izletnega območja odstranjevalo sauber Adriana Sutila. "Če bi dirkači upoštevali predpise ob vihranju rumenih zastav, tako oni, kot tudi osebje ob progi, ne bi bili v nevarnosti," so zapisali. Komisija zato predlaga več sprememb. Dirke formule ena se ne bi smele začeti manj kot štiri ure pred sončnim zahodom (nočne dirke so tu izvzete), s čimer bi se izognili slabši vidljivosti v zaključku posamezne preizkušnje. Prav tako bi morala FIA znova razmisliti o datumih posameznih dirk in poskrbeti, da te na določenih območjih ne potekajo v času deževne sezone. Za nameček bi morali proizvajalcu gum omogočiti tudi letno testiranje gum za dež.
Če bi dirkači upoštevali predpise ob vihranju rumenih zastav, tako oni, kot tudi osebje ob progi, ne bi bili v nevarnosti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje