Lotus je v svetovnem prvenstvu nazadnje sodeloval leta 1994, takrat še kot britansko moštvo. Zdaj je tovarna športnih avtomobilov v lasti malezijske vlade in konzorcija gospodarskih družb te države, v Maleziji - na dirkališču v Sepangu - pa bo v prihodnosti tudi sedež dirkalne ekipe.
Dokler se tamkajšnji "center" ne zgradi, bodo dirkalnike izdelovali v Norfolku v vzhodni Angliji, povsem blizu glavne tovarne. Imeni voznikov, ki bosta prihodnje leto dirkala v formuli ena, bo ekipa sporočila do konca oktobra.
Motorje jim bo dobavaljal Cosworth
Mednarodna avtomobilistična zveza (Fia) je Lotusu prednost pred BMW Sauberjem dala predvsem zato, ker je BMW po tej sezoni napovedal slovo. Kljub temu pa še ni dokončno zaprla vrat Švicarjem, saj bo prvenstvo po posvetu z drugimi ekipami morda razširila na 14 moštev.
Vodja ekipe Lotus bo Tony Fernandes (15. najbogatejši človek v Maleziji), tehnični direktor pa stari znanec v formuli 1 Mike Gascoyne, ki je že delal z ekipami Force India, Toyota, Renault in Jordan. Z motorji bo moštvo opremljal Cosworth.
Bogata zgodovina
Lotus je v formuli ena nastopal med letoma 1958 in 1994, zmagal na 79 dirkah ter osvojil sedem konstruktorskih naslovov svetovnega prvaka in šest naslovov med vozniki. Med posamezniki so z Lotusom prvaki postali Jim Clark dvakrat, Graham Hill, Jochen Rindt, Emerson Fittipaldi in Mario Andretti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje