Tehnični direktor moštva Sam Michael je ob predstavitvi povedal, da so v razvoj dirkalnika FW33, oblečenega v belo in modro barvo, vložili ogromno truda in raziskav, rezultat tega pa je najmanjši menjalnik, ki ga je moštvo do zdaj imelo. FW33 je nekoliko lažji kot lanski dirkalnik, predvsem zaradi KERS-a pod posodo za gorivo.
"Vemo, da ne bo lahko, a upamo, da nas bo ta dirkalnik popeljal korak naprej k vodilnim moštvom. Moštvo je bolj ambiciozno, kot je bilo kadar koli do zdaj. Na dirkalniku so posamezni deli, za katere vemo, da so dobri," je dejal Avstralec.
Williams med bolj inovativnimi
Testiranja pred sezono, denar venezuelskega naftnega podjetja PDVSA in venezuelski novinec Pastor Maldonado kažejo, da je moštvo naredilo korake v pravo smer. Brazilski veteran Rubens Barrichello je bil najhitrejši na testiranju v Jerezu, dirkalnik pa je privabljal poglede zaradi svojega ostro odrezanega pokrova za motor in zadnjo gredjo pod zelo ostrim kotom.
Michael ocenjuje, da so le štiri moštva pripravila inovativne novosti, ki bi jim lahko prinesle nekaj prednosti na dirkah. "To so Williamsov menjalnik, izpušni sistem Red Bulla in Renaulta ter dvojno dno Torro Rossa. To so štiri novosti, ki izstopajo. Najlažje za kopirati je Red Bullov izpušni sistem," pravi in dodaja, da z Williamsovim menjalnikom med testiranji niso imeli težav, posebej zadovoljni so z njegovo zanesljivostjo, ki bo letos še posebej pomembna, saj bo moral menjalnik zdržati pet zaporednih dirk in ne več štiri. Nekaj težav na testiranjih je moštvo imelo z zadnjim krilcem in KERS-om.
Več časa za pripravo dirkalnika
Tehnični direktor Williamsa je omenil, da je odpoved dirke v Bahrajnu, ki naj bi odprla novo sezono, pomembna za moštva, ki tekmujejo s časom pri razvoju svojih dirkalnikov. "Dodatna dva tedna lahko naredita razliko. Dva tedna sta večnost v formuli ena. Nekaj dni lahko uporabiš za stvari pri katerih ti je malce zmanjkalo časa, ostale pa lahko porabiš za nadaljnji razvoj." Williams je nameraval v bahrajnsko puščavo vzeti posebne hladilne naprave, ki pa še niso narejene, a jih bodo potrebovali za dirko v Maleziji, kjer so temperature prav tako visoke.
Williams je nazadnje slast zmage okusil leta 2004, zadnji naslov prvaka pa je moštvo osvojilo leta 1997 z Jacquesom Villeneuvom. Lansko sezono so končali na šestem mestu med konstruktorji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje