O skladnosti zadnjega krilca na novem mclarnu je prejšnji teden podvomil vodja moštva Red Bull Christian Horner in dodal, da ima moštvo Ferrari še večje pomisleke kot njegovo moštvo. Italijani to zanikajo.
Britansko moštvo trdi, da se je v procesu oblikovanja novega dirkalnika ves čas posvetovalo z Mednaordno avtomobilistično zvezo (Fia), ko pa so v javnost prišla namigovanja, da imajo nekatera moštva pomisleke glede regularnosti krilca, se je moštvo iz Wokinga pogovorilo še z vodjo Ferrarija Stefanom Domenicalijem in nekaterimi drugimi pomembnimi možmi.
Podoben zaplet se je zgodil že pred začetkom lanske sezone zaradi spornih difuzorjev pri moštvih Brawn, Toyota in Williams. Njihovi tekmeci so menili, da so našli luknjo v pravilih, in se tik pred uvodno dirko v Avstraliji pritožili, a je Fiina komisija za pritožbe aprila lani odločila, da moštva s svojimi difuzorji niso kršila pravil.
Brez zapletov ne gre
Čeprav za zdaj nič ne kaže, da se bo katero izmed moštev pritožilo, pri McLarnu ničesar ne prepuščajo naključju. "Nikoli ne veš, kako se bodo odločili komisarji dirke. Če se bodo odločili drugače (kot Fia, op. a.), smo pripravili nekoliko drugačen paket, a dvomim, da ga bomo morali uporabiti," je prepričan administrativni direktor McLarna Jonathan Neale.
McLaren, z udarno dirkaško dvojico Jenson Button-Lewis Hamilton, se je na testiranjih pred sezono odrezal precej dobro, več vpogleda v to, kdo se je najbolje pripravil na sezono 2010, pa bo dala že prva dirka v Bahrajnu, ki bo na sporedu to nedeljo, 14. marca.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje