Vsi so imeli v Jerezu in Manami kopico težav s svojimi dirkalniki, a moštvo iz Brackleyja jih je od ekip, ki so lani krojile sam vrh v F1, imelo še najmanj. Na splošno so se Mercedesovi motorji izkazali za najzanesljivejše in so popolnoma zasenčili motorje Renaulta, s katerimi so imeli največ težav pri Red Bullu.
Pred dirko za VN Avstralije, ki je na sporedu prihodnjo nedeljo, se vodilni v moštvih upravičeno sprašujejo, ali jim bo preizkušnjo v Albert Parku, dolgo 58 krogov, sploh uspelo dokončati.
Nasmešek traja le nekaj milisekund
"Smo zelo previdni in kljub zajetni kilometrini ter dobri predstavi, ki smo jo prikazali v Bahrajnu, ne želimo postati preveč samozavestni," je v intervjuju za spletno stran Autosport dejal Andy Cowell, Mercedesov glavni inženir za motorje. Nadaljeval je: "Naš nasmešek traja nekaj milisekund, potem pa se hitro zresnimo, osredotočimo na delo in poskušamo odgovoriti na vsa vprašanja. Za zdaj je nemogoče trditi, kako dobro smo se pripravili na novo sezono. Še vedno si na vse kriplje prizadevamo kar najbolje sestaviti celoten paket, da bi s tem prihodnji konec tedna čim bolj zmanjšali tveganje. Zavzeto se pripravljamo na preizkušnjo v Melbournu, a vsi se dobro zavedamo, da bomo pravo zadovoljstvo občutili šele po zadnji dirki sezone."
Melbourne vselej postreže s presenečenji
Lewis Hamilton in Nico Rosberg sta na zimskih testiranjih z novim mercedesom F1 W05 prevozila skoraj pet tisoč kilometrov, s čimer sta mehanikom in inženirjem pomagala najti odgovore na številna vprašanja. Vseeno pa zimska testiranja niso vselej najboljši pokazatelj realnega razmerja moči med moštvi oziroma dober napovednik za sezono. Tudi na lanskih testiranjih Red Bullu ni šlo najbolje, nato pa je avstrijsko moštvo v drugi polovici sezone pometlo s konkurenco in v velikem slogu osvojilo dirkaški ter konstruktorski naslov svetovnega prvaka. "Melbourne nam velikokrat postreže s presenečenji. Večkrat se je že zgodilo, da so imela moštva na testiranjih obilo težav, na uvodni dirki sezone pa so se uvrstila na zmagovalni oder. To se lahko zgodi tudi tokrat. Melbourne je razburljiv korak v novi svet hibridne formule ena. Ne vem, kako se bo vse skupaj razpletlo," je še priznal Cowell.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje