Ferrari je bil v prvem delu dirke premočen za tekmece, Sebastian Vettel in Leclerc sta držala vodilna položaja, nato pa je Nemec odstopil, poskrbel za virtualni varnostni avtomobil, po katerem je v vodstvo zapeljal Hamilton in ga zadržal do konca ruske preizkušnje.
To je bila za britanskega serijskega svetovnega prvaka že deveta zmaga v sezoni, prva po poletnem premoru in 82. v karieri. Aktualni svetovni prvak je z naskokom najuspešnejši dirkač v Sočiju, dobil je štiri od šestih dirk formule ena za VN Rusije.
Vettel ni izpolnil moštvenega ukaza
Dirko je Vettel začel fantastično, takoj je prehitel Hamiltona, se postavil v Leclercovo zavetrje in v uvodni zavoj zapeljal kot prvi. Kot se je pozneje izkazalo, je bil to del taktične zamisli Ferrarija, po kateri naj bi Nemec pozneje spustil Monačana predse, a tega štirikratni svetovni prvak ni želel storiti. Dirkal je izjemno, nizal je najhitrejši krog za najhitrejšim krogom, privozil si je že več kot štiri sekunde prednosti pred moštvenim kolegom.
Vettlov odstop podaril vodstvo Hamiltonu
V 23. krogu je Leclerc opravil postanek, tri kroge pozneje je v bokse zavil še Vettel, ki je z obrabljenimi gumami izgubil kar nekaj časa, na stezo se je vrnil za Leclerca. Potem pa se je odvila prava drama! Zaradi odpovedi komponente pogonskega sklopa je Heppenheimčan svoj ferrari parkiral v izletnem območju 15. zavoja in poskrbel za virtualni varnostni avtomobil, v času katerega je vodstvo prevzel Hamilton. Opravil je namreč postanek in se na stezo vrnil na čelu kolone, saj je moral Leclerc krog odpeljati s precej zmanjšano hitrostjo.
Bottas opravil svoje delo za Mercedes
Neverjeten razplet, ki je moštvu iz Maranella odvzel dvojno vodstvo, v ospredje pa porinil največjega tekmeca. Vseeno je Ferrari ujel drobec sreče, ko je v zaščitni ogradi hip zatem končal williams Georgea Russlla, zaradi katerega je na stezo zapeljal varnostni avtomobil. Hamiltonova prednost je bila izničena, Leclerc je varnostni avtomobil izkoristil za še drugi postanek, s katerim se je na progo vrnil z najmehkejšo različico gum, a tudi za Valtterija Bottasa. Temu je po umiku varnostnega avtomobila ves čas sledil, a poti mimo njega mu ni uspelo najti. Finec je Monačana zadrževal za seboj, Hamilton pa si je medtem z nizom najhitrejših krogov privozil lepo prednost za novo zmago, sploh prvo po poletnem premoru.
Leclerc je v samem zaključku dirke opustil misel na morebitno drugo mesto, zato je v zadnjem krogu napadel najhitrejši krog, a brez uspeha. Dodatna točka je romala na Hamiltonov račun (1:35,761).
Varnostni avtomobil že v uvodnem krogu
Že ob koncu prvega kroga je na stezo prvič zapeljal varnostni avtomobil, potem ko je haas Romaina Grosjeana končal v zaščitni ogradi četrtega zavoja. Francoz, ki je pred kratkim podaljšal sodelovanje z ameriškim moštvom, je potegnil najkrajšo v troboju med njim, Antoniom Giovinazzijem (Alfa Romeo) in Danielom Ricciardom (Renault). Sledil je trk z gumami, po katerem je Grosjeanov dirkalnik katapultiralo v zrak, skupil jo je tudi Ricciardo, ki je moral zaradi predrte zadnje leve gume na prisilni postanek. V 26. krogu je odstopil še Ricciardo.
Dirka za VN Rusije, Soči
# | Dirkač | Moštvo | Čas |
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:33:38,992 |
2 | Valtteri Bottas | Mercedes | +3,829 |
3 | Charles Leclerc | Ferrari | 5,212 |
4 | Max Verstappen | Red Bull | 14,210 |
5 | Alexander Albon | Red Bull | 38,348 |
6 | Carlos Sainz ml. | McLaren | 45,889 |
7 | Sergio Perez | Racing Point | 48,728 |
8 | Kevin Magnussen | Haas | 57,749 |
9 | Lando Norris | McLaren | 58,779 |
10 | Nico Hülkenberg | Renault | 59,841 |
11 | Lance Stroll | Racing Point | 1:00,821 |
12 | Daniil Kvjat | Toro Rosso | 1:02,496 |
13 | Kimi Räikkönen | Alfa Romeo | 1:08,910 |
14 | Pierre Gasly | Toro Rosso | 1:10,076 |
15 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 1:13,346 |
Odstop: Romain Grosjean (Haas), Daniel Ricciardo (Renault), Sebastian Vettel (Ferrari), George Russell (Williams), Robert Kubica (Williams) | |||
Najhitrejši krog: Lewis Hamilton (1:35,761) |
Skupni vrstni red 2019, dirkači (16/21):
# | Dirkač | Moštvo | Točke |
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 322 (4) |
2 | Valtteri Bottas | Mercedes | 249 (2) |
3 | Charles Leclerc | Ferrari | 215 (3) |
4 | Max Verstappen | Red Bull | 212 (2) |
5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 194 (2) |
6 | Pierre Gasly | Toro Rosso (Red Bull) | 69 (2) |
7 | Carlos Sainz | McLaren | 66 |
8 | Alexander Albon | Red Bull (Toro Rosso) | 52 |
9 | Lando Norris | McLaren | 35 |
10 | Daniel Ricciardo | Renault | 34 |
11 | Nico Hülkenberg | Renault | 34 |
12 | Daniil Kvjat | Toro Rosso | 33 |
13 | Sergio Perez | Racing Point | 33 |
14 | Kimi Räikkönen | Alfa Romeo | 31 |
15 | Kevin Magnussen | Haas | 20 |
16 | Lance Stroll | Racing Point | 19 |
17 | Romain Grosjean | Haas | 8 |
18 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 4 |
19 | Robert Kubica | Williams | 1 |
20 | George Russell | Williams | 0 |
Opomba: V oklepajih je število dodatnih točk za najhitrejši krog.
Skupni vrstni red 2019, konstruktorji (16/21):
# | Moštvo | Dirkaška zasedba | Točke |
1 | Mercedes | Hamilton, Bottas | 571 |
2 | Ferrari | Vettel, Leclerc | 409 |
3 | Red Bull | Verstappen, Albon | 311 |
4 | McLaren | Sainz, Norris | 101 |
5 | Renault | Ricciardo, Hülkenberg | 68 |
6 | Toro Rosso | Kvjat, Gasly | 55 |
7 | Racing Point | Perez, Stroll | 52 |
8 | Alfa Romeo | Räikkönen, Giovinazzi | 35 |
9 | Haas | Grosjean, Magnussen | 28 |
10 | Williams | Kubica, Russell | 1 |
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje