Bernie Ecclestone: sivi mož s 'čudnimi' idejami ali boter formule ena? Foto: EPA
Bernie Ecclestone: sivi mož s 'čudnimi' idejami ali boter formule ena? Foto: EPA
Dvojna zmaga Ferrarija v Bahrajnu

Dirko v Bahrajnu si je na nemški televiziji RTL ogledalo kar 10,5 milijona Nemcev, kar je v primerjavi z lansko uvodno dirko skoraj dvakrat več. Lani si je dirko v Avstraliji ogledalo 5,3 milijona Nemcev.

Razlog naj bi bil Schumacher
"Resda je letos dirka potekala v časovno ugodnejšem terminu, a takih številk prav gotovo nismo pričakovali," je povedal predstavnik RTL-a Manfred Loppe. Dirka je imela tržni delež okrog 50 odstotkov. Ob koncu dirke je bilo pred sprejemniki 11,6 milijona ljudi. Pri nemški televiziji so prepričani, da se razlog skriva v vrnitvi Michaela Schumacherja, ki je pri Nemcih znova vzbudil zanimanje za elitni bencinski šport.

Ecclestone: "Ni čas za paniko"
Številni gledalci po svetu so se pritoževali zaradi pomanjkanje akcije, a vodja formule ena Bernie Ecclestone pomirja: "Nikakor ni čas za paniko. Sam nikoli ne paničarim. Čeprav bi bil potres v Londonu, ne bi paničaril."

Pravila potrebujejo še nekaj dirk
"Prepričan sem, da je bila tekma enako razburljiva, kot je bila povprečna dirka v zadnjih petih letih. Počakati moramo še tri ali štiri dirke, šele potem bomo videli prava razmerja," skeptike pomirja 79-letni Britanec, ki se je še razgovoril o pnevmatikah. Sam podpira uporabo le enega tipa 'obutve' med dirko: "Mislim, da ni dobro, da dirkači lahko menjajo mehkejše in trše različice. Bolje bi bilo, če bi imeli le en tip gum in to tiste, ki bi jih dirkač uporabljal že v kvalifikacijah."

Zagovarja uporabo bližnjic
Ecclestone je predstavil še eno skrito željo, o kateri je govoril že januarja, a so bili številni prepričani, da se šali, zdaj pa je znova oživil idejo o 'bližnjicah' na progi. Britanec predlaga, da bi proge spremenili tako, da bi dirkači nekatere ovinke lahko nekajkrat na dirki prepeljali po krajši poti. S tem bi se lahko izognili skupini 'zaostankarjev', ki jih je letos zaradi večjega števila ekip bistveno več: "Nekateri so rekli, da se šalim, a v resnici so nekatere tehnične rešitve vredne oznake šala. To bi bila dobra rešitev za prehitevanje. Televizijski komentatorji bi prišli na svoj račun, saj bi bilo na progi veliko več razburjenja."

Dvojna zmaga Ferrarija v Bahrajnu