Številne spremembe, ki jih je predlagala komisija formule 1, so namenjene varčevanju, tako bodo lahko imeli po novem dirkači v celotni sezoni na voljo le še štiri motorje za svoje dirkalnike. Število motorjev na dirkača se bo lahko povečalo na pet, če bo v sezoni na sporedu več kot 20 dirk.
Nova pravila bodo precej omejila tudi testiranja. Naslednje leto bodo moštva lahko pred sezono testirala le še trikrat po štiri dni, morala pa bodo ostati na evropskih prizoriščih, leta 2016 se bodo testni termini zmanjšali le na dva. Manj bo tudi testov med sezono, namesto sedanjih štirih terminov bosta naslednje leto na voljo le še dva dvodnevna, pa še pri teh bodo na polovici lahko vozili le mladi testni vozniki.
Manj bo tudi možnosti uporabe vetrovnikov za testiranja, vsaka ekipa bo lahko izvajala poskuse le v enem, število ur pa bo omejeno. Daljši bo tudi čas prepovedi dela mehanikov v nočnem času, v letu 2015 bodo tako morali počivati vsaj sedem ur namesto dosedanjih šestih, leto pozneje pa bo v garažah veljala osemurna prepoved dela.
Eden od sprejetih ukrepov pa naj bi po mnenju Fie prispeval k večji zanimivosti dirk: po novem bodo namreč dirkači, potem ko se bo s steze umaknil varnostni avtomobil, dirko nadaljevali z običajnim stoječim startom na ciljni ravnini in ne z letečim kot doslej.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje