
Mednarodna avtomobilistična zveza (Fia) vseskozi išče rešitve, kako popestriti dirkaški konec tedna v kraljici motošporta. Po spodletelih poskusih zanimivejših kvalifikacij in dvojnih točkah na sklepni dirki sezone je krovna organizacija vendarle našla nekaj, s čimer je zadovoljila apetite dirkačev, moštev in ‒ kar je najpomembneje ‒ ljubiteljev tega športa.
Na uvodni dirki sezone v Melbournu je dodatno točko osvojil Mercedesov dirkač Valtteri Bottas, ki je v predzadnjem krogu dosegel najboljši čas in s tem osvojil dodatno točko, ki utegne biti v boju za naslov svetovnega prvaka še kako pomembna.
Proga v Melbournu vseeno ni najbolj merodajna, zato bi za končno oceno raje počakal še nekaj dirk, a ne glede na vse skupaj, so znaki ‒ kot sem dejal ‒ za zdaj spodbudni.
Brawn: Boj za točko več kot dobrodošel
"Dodatna točka za dirkača in njegovo moštvo za najhitrejši krog na dirki je začinila sklepni del dirke v Melbournu. Potem ko je Max (Verstappen) Bottasu v zaključku avstralske preizkušnje speljal najhitrejši krog, se je moral Finec pošteno potruditi, da je na dirki osvojil še 26. točko," je dejal generalni direktor formule ena Ross Brawn. "Na dirki, kjer je bil oder za zmagovalce oddan praktično že na začetku, je boj za dodatne točke, ki so lahko v boju za naslov svetovnega prvaka ob koncu sezone odločilne, več kot dobrodošel. To je bil tudi namen Fie," je nadaljeval 64-letni Britanec.
Zgodovina dodatne točke za najhitrejši krog


Začetni znaki so spodbudni
Obenem se je dotaknil tudi spremenjenih tehničnih predpisov za novo sezono, s katerimi imajo dirkalniki širša in daljša krilca, to pa dirkačem zaradi manjšega vpliva turbulentnih tokov omogoča lažje sledenje tekmecem in učinkovitejše prehitevanje. Razlika je očitna, na lanski dirki za VN Avstralije so gledalci lahko videli zgolj tri prehitevalne manevre v neposrednih bojih na stezi, tokrat kar 14. "Začetni znaki so spodbudni, še posebej glede prehitevanja, saj smo videli nekaj zares razburljivih bitk. Vsega tega ne moremo pač pripisati aerodinamičnim spremembam dirkalnikov, saj je razlika med moštvi, zlasti v srednjem delu lestvice, precej manjša kot lani. Pa vendar so dirkači na stezi laže sledili drug drugemu kot v preteklih letih," je še povedal Brawn in za konec dodal kanček previdnosti: "Proga v Melbournu vseeno ni najbolj merodajna, zato bi za končno oceno raje počakal še nekaj dirk, a ne glede na vse skupaj, so znaki ‒ kot sem dejal ‒ za zdaj spodbudni."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje