Ob štartu (pre)pozno popoldne je bilo vreme v nasprotju z napovedmi suho, sredi dirke pa je začelo tako močno deževati, da je moral na stezo varnostni avto. Hud naliv je v 32. krogu poskrbel za prekinitev dirke. Ker dirkači niso prevozili 75 odstotkov krogov, je prvih osem dirkačev dobilo polovične točke.
Button je slabo štartal in takoj izgubil tri mesta. Na vrh se je po zunanji strani prebil Nico Rosberg v Williamsu. Na štartu je v svojem BMW-ju obstal Robert Kubica, ki se je po radiju še pred začetkom dirke pritoževal, da njegov motor spušča čudne zvoke. Že v prvem krogu je bilo podobno kot v Avstraliji konec dirke za Heikkija Kovalainena (McLaren).
Alonso zadrževal hitrejše
Dobro je štart uspel tudi Rubensu Barrichellu (Brawn) in Fernandu Alonsu (Renault). Brazilec je po štirih krogih prehitel Španca in se znašel na 4. mestu. Zaradi menjave menjalnika je bil kaznovan s petimi mesti pribitka, tako da je dirko začel z 8. mesta. Alonso je za seboj nato zadrževal majhno skupino na čelu z Kimijem Räikkönenom (Ferrari). Ko ga je Finec le prehitel, si je nabral že pol minute zaostanka za Rosbergom.
Räikkönen prekmalu z gumami za dež
Nad dirkališčem so se zbirali vedno bolj temni oblaki, zato so se pri Ferrariju odločili za tveganje - Räikkönenu so ob njegovem prvem postanku nadeli gume za dež, čeprav je bila steza še povsem suha. Button je ob prvem postanku dobil gume za suho stezo, podobno kot drugi. Do trenutka, ko je začelo rahlo deževati, je Räikkönen na suhi stezi že povsem uničil gume in padel na 14. mesto. Od preostalih je bil do 30 sekund na krog počasnejši! Nekoliko bolje se je godilo Finčevemu moštvenemu kolegu. Massa, ki je štartal šele z 16. mesta, se je v vsej zmedi prebil na 9. mesto, kar pa ni bilo dovolj, da bi rdeči iz Maranella vknižili prve letošnje točke.
Začelo je vedno bolj deževati, razmere na stezi pa so bile nemogoče. Vrstni red se je povsem premešal, a na vrhu nobene spremembe - Button je kljub štirim postankom ostal v vodstvu.
Dirkači niso želeli nadaljevati
S steze je v vedno slabših razmerah odneslo Alonsa, Giancarla Fisichello (Force India) in Sebastiana Vettla (Red Bull). Varnostni avto se je izkazal za nezadostno rešitev,zato je Charlie Whiting dirko prekinil. Pojavilo se je vprašanje, ali bodo nadaljevali ali predčasno končali in razdelili polovične točke. Dirkači so nadaljevanju dirke nasprotovali, ker so bile razmere nemogoče. Ker je bilo po več kot polurni prekinitvi dirke do dveurne omejitve dirk le še nekaj minut, ni bilo nobenega smisla nadaljevati.
Button slabše začel, odlično končal
"Odlična dirka. Štart je bil slab, prišel sem do 3. mesta, nato pa v vodsto. Pred začetkom je bilo težko izbrati gume, saj se je dirka začela na suhi stezi, napovedan pa je bil naliv. Zanimiva dirka. Letos še nisem videl karirste zastavice, ne da bi bil za varnostnim avtom," se je smejalo Buttnu.
Štart Velike nagrade Malezije so letos zaradi evropskih gledalcev premaknili za dve uri naprej. Po tamkajšnjem času se je dirka tako začela ob 17. uri. Zaradi tropskih nalivov, ki so značilni za ta del sveta v poznih popoldanskih urah, bo moralo vodstvo formule ena premisliti, ali je bila prestavitev smiselna.
Naslednja dirka bo čez 14 dni na Kitajskem.
Končni vrstni red: 1. J. BUTTON Brawn 1:10:59,1
2. N. HEIDFELD BMW +22,7
3. T. GLOCK Toyota 23,5
4. J. TRULLI Toyota 46,1
5. R. BARRICHELLO Brawn 47,3
6. M. WEBBER Red Bull 52,3
7. L. HAMILTON McLaren 1:00,7
8. N. ROSBERG Williams 1:11,5
9. F. MASSA Ferrari 1:16,9
10. S. BOURDAIS Toro Rosso 1:42,1
...
14. K. RÄIKKÖNEN Ferrari 2:23,1
SKUPNI VRSTNI RED PO 2. DIRKI (OD 17) Vozniki: 1. J. BUTTON Brawn 15 točk 2. R. BARRICHELLO Brawn 10 3. J. TRULLI Toyota 8,5 4. T. GLOCK Toyota 8 5. N. HEIDFELD BMW 4 6. F. ALONSO Renault 4 7. N. ROSBERG Williams 3,5 8. S. BUEMI Toro Rosso 2 Moštva: 1. BRAWN 25 točk 2. TOYOTA 16,5 3. RENAULT 4 4. BMW 4 5. WILLIAMS 3,5 6. TORO ROSSO 3
T. O./T. V.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje