Fernando Alonso in Felipe Massa bosta prihodnje leto združila moči. Tale fotografija je nastala lani po zadnji dirki v Braziliji, ko je Massi naslov svetovnega prvaka izpred nosa - le za točko - odpeljal Lewis Hamilton. Foto: EPA
Fernando Alonso in Felipe Massa bosta prihodnje leto združila moči. Tale fotografija je nastala lani po zadnji dirki v Braziliji, ko je Massi naslov svetovnega prvaka izpred nosa - le za točko - odpeljal Lewis Hamilton. Foto: EPA

Alonso naj bi pri Ferrariju zaslužil po 20 milijonov evrov na leto, kar je 7 milijonov manj, kot naj bi prejemal Räikkönen. Z novim letom bo glavni pokrovitelj Ferrarija španska banka Santander.

Glavni kandidat za zamenjavo Alonsa pri Renaultu je Poljak Robert Kubica, ki zdaj vozi za BMW Sauber. Nico Rosberg naj bi se iz Williamsa preselil k Brawnu, v nasprotno smer pa Rubens Barrichello. V novi sezoni bo sedež v formuli ena bržkone našel tudi Bruno Senna, nečak legendarnega Ayrtona Senne.

Drugi voznik bo ostal Felipe Massa, Räikkönen, svetovni prvak iz leta 2007, ko je prvo sezono vozil za ekipo iz Maranella, pa se bo bržkone vrnil k McLarnu. Tam je dirkal med letoma 2002 in 2006.

Domenicali: Ferrari bo konkurenčen
"Zelo smo zadovoljni, da lahko v našem moštvu pozdravimo zmagovitega dirkača, ki je svojo visoko vrednost že dokazal z dvema naslovoma svetovnega prvaka. Fernando je izjemna osebnost. Storili bomo vse, da jima s Felipejem zagotovimo konkurenčen avto. Prepričani smo, da bosta ta dva voznika sestavila najboljši dvojec za našo ekipo. Hkrati se želimo zahvaliti Kimiju za vse, kar je naredil s Ferrarijem," je povedal šef Ferrarijeve ekipe Stefano Domenicali, ki letos dosega skromne izide.

28-letni Alonso je bil z Renaultom, ki ga v zadnjih dneh pretresa "afera Piquet", svetovni prvak leta 2005 in 2006. V francoskem moštvu vozi vse od leta 2003, z izjemo sezone 2007, ko se pri McLarnu ni ujel z Lewisom Hamiltonom.

Fisichella rezervni voznik
Massa si je julija na Madžarskem huje poškodoval glavo, a je že začel voziti gokart in bo na začetku naslednjega leta povsem pripravljen. Giancarlo Fisichella, ki je zamenjal Brazilca na zadnjih dirkah, bo v prihodnje Ferrarijev rezervni voznik.

Alonso: Srečo imam, da lahko uresničim sanje
"Zelo sem vesel in ponosen, da sem postal voznik Ferrarija. Voziti za to moštvo so sanje vsakogar, ki opravlja ta posel. Jaz imam danes srečo, da lahko to uresničim. Zahvalil bi se predvsem predsedniku Ferrarija Luci di Montezemolu, ki se je goreče zavzemal za triletno pogodbo. Že med poletjem sva dosegla dogovor, da se jim pridružim leta 2011, v zadnjih dneh pa se je stanje nekoliko spremenilo in odločili smo se, da pridem v Maranello že leto prej. Leta pri Renaultu so bila fantastična. Ekipi želim srečo tudi v prihodnje," je bil prvi odziv Alonsa, ki je do zdaj zmagal na 21 dirkah za svetovno prvenstvo.

Räikkönen: S sabo bom vedno nosil lepe spomine
Räikkönen se je poslovil brez polemičnih besed: "Sporazumno smo se odločili, da prekinemo pogodbo, ki me je s Ferrarijem sicer vezala do konca leta 2010. Zelo mi je žal, da zapuščam moštvo, s katerim sem preživel tri fantastična leta, ki so bila polna zmag. S sabo bom vedno nosil lepe spomine."

Po Alfonsu Alonso
Alonso bo šele drugi Španec, ki bo sedel v bolidu "poskočnega konjička". Leta 1956 in 1957 je bil član Ferrarija Alfonso De Portago.

Alonso naj bi pri Ferrariju zaslužil po 20 milijonov evrov na leto, kar je 7 milijonov manj, kot naj bi prejemal Räikkönen. Z novim letom bo glavni pokrovitelj Ferrarija španska banka Santander.

Glavni kandidat za zamenjavo Alonsa pri Renaultu je Poljak Robert Kubica, ki zdaj vozi za BMW Sauber. Nico Rosberg naj bi se iz Williamsa preselil k Brawnu, v nasprotno smer pa Rubens Barrichello. V novi sezoni bo sedež v formuli ena bržkone našel tudi Bruno Senna, nečak legendarnega Ayrtona Senne.