Predvsem črno-zlati lotus renault R31 je obudil spomine na zlate čase, ko je ekipo vodil legendarni Colin Chapman.
V letošnji sezoni bodo imeli ljubitelji tega športa - vsaj na začetku – kar nekaj težav z mešanjem imen: Renault je dokončno prodal delež v svoji nekdanji tovarniški ekipi poslovnežu in lastniku investicijske družbe Genii Capital Gerardu Lopezu, ki je v ekipo privabil avtomobilsko znamko Lotus. Francozi sicer še naprej ostajajo navzoči z imenom in kot motorni dobavitelj, v ekipi pa ostaja slovanska dirkaška naveza s Poljakom Robertom Kubico in Rusom Vitalijem Petrovom.
Kubica navdušen
"Dirkalnik je videti fantastično! Če bo samo pol toliko, kot je videti, tudi hiter, se nam obeta uspešna sezona," je bil nad svojim dirkalnikom, s katerim bo skušal napasti "sveto četverico", navdušen Kubica. A skrivnost do uspeha ne prinaša le legendarna barvna poslikava, pač pa tehnične rešitve okoli difuzorja, ki so ga pri moštvu iz Enstona ljubosumno skrivali pred radovednimi pogledi novinarjev, strokovne javnosti in tekmecev.
Tudi drugo moštvo z zvenečim imenom Team Lotus bo še naprej uporabljalo zeleno barvo, ki je tako v 50. kot 60. letih prejšnjega stoletja krasila britanske dirkalnike, ki so nastopali v formuli ena; med njimi tudi sila uspešne avtomobile Colina Chapmana. Moštvo je sicer še vedno v delni lasti malezijske vlade in poslovneža Tonyja Fernandesa, v lanski, prvi sezoni pa moštvo pod imenom Lotus Racing ni doseglo niti točke. Tudi pri "drugem" Lotusu so se odločili, da obdržijo enak dirkaški par kot lani; tako bosta z lotusom T128 dirkala Heikki Kovalainen in veteran Jarno Trulli.
Sergio Perez z bogatim mecenom Carlosom Slimom
Precej bolj eksotičen dirkaški par bo imel sicer zelo konservativni Peter Sauber, lastnik istoimenskega moštva, za katerega bosta s sauberjem C30, ki ga bo tudi letos gnal Ferrarijev osemvaljnik, nastopala Kamui Kobajaši, vzhajajoča zvezda formule 1, in Mehičan Sergio Perez. Novinec v formuli ena ima bogatega dirkaškega mecena, rojaka Carlosa Slima, enega najbogatejših Zemljanov, ki ima v lasti telekomunikacijsko podjetje Telmex.
Še več dogajanja in medijskega zanimanja pa se na dirkališču Ricardo Tormo obeta v torek, ko bodo svoje dirkalnike za sezono 2011 najprej postavili na ogled, nato pa še poslali na krstno vožnjo pri Torro Rossu, Willliamsu, Mercedesu GP-ju in svetovnih prvakih, moštvu Red Bull.
Koledar zimskih testiranj 2011
1.2.-3.2. Valencia (Circuito Ricardo Tormo)
10.2.-13.2. Jerez
18.2.-21.2. Barcelona
3.3.-6.3. Sahir
Predstavitve F1 dirkalnikov 2011
28.1 Ferrari (Maranello)
31.1. Team Lotus (Valencia)
31.1. Lotus Reanult GP (Valencia)
31.1. Sauber (Valencia)
1.2. Red Bull (Valencia)
1.2. Mercedes GP (Valencia)
1.2. Williams (Valencia)
1.2. Toro Rosso (Valencia)
4.2. McLaren Mercedes (Berlin)
7.2. Virgin Racing (London)
Hispania bo dirkalnik predstavila šele na zadnjem testiranju, zaradi številnih težav pa se utegne zgoditi, da šele na prvi dirki sezone v Bahrajnu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje