Pri "rdečih" se bodo prihodnji mesec po Veliki nagradi Španije v Barceloni odločili, ali bodo velike spremembe na dirkalniku F60 naredili letos ali pa leto 2009 preprosto pozabili in se popolnoma posvetili naslednji sezoni. "Po Španiji bomo videli, kje smo," pravi vodja Ferrarija Stefano Domenicali, ki za Barcelono napoveduje nove aerodinamične komponente, hkrati pa priznava, da se bodo osredotočili na prihodnje leto, če bo krivulja še vedno obrnjena navzdol.
Najslabši začetek sezone v 28 letih
Ferrari je tudi na tretji dirki sezone v Šanghaju ostal brez točke, kar je najslabši štart slavne scuderie po letu 1981. Že tako nekonkurenčen dirkalnik brez difuzorjev je na Kitajskem zaradi težav ostal še brez KERS-a. Domenicali v nedeljo v Bahrajnu ne pričakuje revolucije: "Poglejmo realno. Izboljšav do Španije še ne bo. Nastopili bomo z istim dirkalnikom, vendar tokrat s Kersom."
"Ostati moramo mirni. To je v tem trenutku najpomembneje. Vem, da ni lahko, toda v formuli ena se kaj lahko vse spremeni hitro," nezadovoljne navijače miri Domenicali.
Slab oprijem in premalo moči
Felipe Massa je na Kitajskem vozil na 3. mestu, nato mu je zaradi programske napake odpovedal motor. Kimi Räikkönen je bil 10. in se po dirki pritoževal nad slabim oprijemom in premalo močnim dirkalnikom. "Z novimi komponentami se lahko v Barceloni približamo konkurenci," je kljub vsemu optimističen Finec.
A Massa opozarja, da novi difuzorji morda še ne bodo rešili težav: "Čim prej moramo dobiti aerodinamične izboljšave, vendar je res tudi to, da naši dirkalniki niso vzdržljivi. Ne moreš osvajati točk, če ne končaš dirke."
R. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje