Za zmago se bo po novem sistemu res vredno potruditi. Foto: Reuters
Za zmago se bo po novem sistemu res vredno potruditi. Foto: Reuters

Mednarodna avtomobilistična zveza (Fia) je šele pred slabima dvema mesecema uvedla novo točkovanje, po katerem bi najboljših deset voznikov točke prejemalo po sistemu 25-20-15-10-8-6-5-3-2-1. Zdaj je na mizi nov predlog - sistem 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1. Ta bo s še večjo razliko med zmagovalcem in drugouvrščenim dajal dodatno prednost najhitrejšim.

V naslednjih 48 urah mora predlog potrditi svet Fie za motošport, verjetnost, da se to ne zgodi, pa je minimalna.

Dvojni difuzorji leta 2011 prepovedani
Poleg točkovnih je komisija formule ena predlagala še nekaj tehničnih in tekmovalnih sprememb. Tako naj bi ekipam število kompletov pnevmatik za suho stezo za vsak dirkaški konec tedna omejili s 14 na 11, najboljših deset dirkačev v zadnjem delu kvalifikacij pa bi po tem predlogu moralo tudi na dirki štartati z istim kompletom, medtem ko bi jih lahko slabše uvrščeni tekmeci zamenjali.

Komisija je predlagala tudi popolno prepoved dvojnih difuzorjev (usmerjevalnikov zraka) na dirkalnikih od sezone 2011 naprej. V prejšnji sezoni so nekatera moštva (Brawn, Toyota in Williams) po mnenju tekmecev našla luknjo v pravilih in izkoristila prednost delno vgrajenih difuzorjev v dno bolidov. Fiina komisija za pritožbe je aprila lani odločila, da ta moštva niso kršila pravil.
Nova sezona se bo začela 14. marca v Bahrajnu.