Slovenski hokejisti pred potjo v Innsbruck. Foto: Twitter/@lovehokej
Slovenski hokejisti pred potjo v Innsbruck. Foto: Twitter/@lovehokej

Ideja je bila, da bi železnice lahko pomagale na ta način, ne v denarju, ampak s prevozi. Na kongresu IIHF pa so predstavili še skrb za okolje, zveza takšne projekte seveda podpira. Je pa zanimiv podatek, da je onesnaženje na poti z vlakom res najmanjše, z avtobusom je sedemkrat večje, z letalom pa dvajsetkrat večje na enega potnika. To je tudi majhen delček prispevka k temu, da ljudje prepoznajo, da je vožnja z vlakom udobna, do okolja prijazna, in dobiš tudi kakšno novo idejo.

Matjaž Rakovec, predsednik HZS-ja
Andrej Tavželj
Za Andreja Tavžlja potovanja z vlakom na tekme ni nič neobičajnega. Foto: www.alesfevzer.com
Kristan na vlaku prvič po šolskih časih
Slovenski hokejisti z vlakom v Innsbruck

Na prvi pogled je morda res videti nekoliko nenavadno, toda pot z vlakom na hokejske tekme ni neobičajna. V sodelovanju s Slovenskimi železnicami so se za takšen, tudi bolj ekološki način potovanja, odločili pri Hokejski zvezi Slovenije, prvič pa so ga preizkusili v sredo, ko se je reprezentanca odpravila v Innsbruck.

Reprezentančni premor bodo Slovenci izkoristili za test v Innsbrucku. Tekmeci na turnirju, ki že spada v sklop priprav za aprilsko svetovno prvenstvo divizije I na Poljskem, bodo od četrtka do sobote gostitelji, Slovaki in Francozi.

Potovanja z vlakom za Tavžlja nekaj običajnega
Reprezentanca se je v ponedeljek zbrala na Bledu, po dveh dneh treningov je dopotovala na Tirolsko. Izhodišče je bila železniška postaja, potem ko so oddali opremo - težke hokejske torbe in drugo opremo bodo na tekmovanje prepeljali posebej - pa so na turnir krenili po tirih. Potovanje z vlaki sicer ni nič neobičajnega za hokejiste. Predvsem tisti, ki so igrali v Rusiji, imajo že izkušnje s tem, tudi Andrej Tavželj. "Lani v Rusiji so bile te stvari dokaj pogoste, zaradi razdalje je bilo to najbolj preprosto in udobno, še posebej v spalnikih. S tem imam izkušnje tudi iz Francije, to je eden najudobnejših prevozov, ki obstajajo," pravi Tavželj. Branilec Olimpije se zaveda, da je turnir že pomemben korak do SP-ja: "Nik nas je opozoril, da so stvari, na katere se ne da vplivati. A tudi to je dobra izkušnja, tistih, ki jih ni, mora pač nekdo nadomestiti. Ta turnir bo prišel prav, da naredimo dobro vzdušje v ekipi. Ko pa to izpolnimo, imamo možnosti, da na turnirjih tudi zmagamo."

Odpoved Jana Urbasa tik pred odhodom
Na prihajajočem tekmovanju bo imel selektor Nik Zupančič precej spremenjeno zasedbo, zaradi poškodb in bolezni je moral dodatno vpoklicati nekaj igralcev, namesto Blaža Gregorca in Kristjana Čepona je vpoklical Miho Logarja in Maksa Selana, tik pred odhodom je zaradi bolezni moral odpovedati še Jan Urbas, vskočil je Gregor Koblar. "Igralci, ki sem jih poklical, niso samo za krpanje lukenj. Imel sem v načrtu preizkusiti igralce, ki jih v prejšnjem zboru nisem. Žal so spet poškodbe, bolezni, poklical sem Selana in Koblarja, ki sta se vedno odzvala in sta dovolj kakovostna, da bosta turnir odigrala na pravi ravni. Tu se je morda teh stvari nabralo malo več več kot običajno. S pripravami sem kar zadovoljen, pogovorili smo se tudi z igralci, ki jih na prejšnjem turnirju ni bilo. Bili so zelo prizadevni na treningih."

Za Kovačeviča vlak popestritev turnirja
Tudi branilec Sabahudin Kovačevič se strinja, da je prevoz z vlakom zanimiva popestritev turnirja: "Nazadnje sem bil na vlaku v Rusiji iz Krasnodarja v Soči. To zame ni nič novega, a ker gredo mojstri s kombijem in našo opremo, smo lahko bolj počitniški, samo z osebno prtljago." Prva tekma z Avstrijo pa bo za izkušenega člana reprezentance, ki sicer igra prav za avstrijski Gradec, skorajda že rutinska naloga: "Tudi Avstrijci bodo prišli skoraj s popolno postavo. Žal imamo tudi nekaj poškodb, nekaterih klubi ne spustijo. To je zadnji turnir, potem sledi še nekaj prijateljskih tekem. Zdaj ni več improvizacije in ne bo več veliko časa."

Pomoč s prevozi, ne denarjem
Predsednik HZS-ja Matjaž Rakovec je poudaril pomen dolgoročnejšega sodelovanja Slovenskih železnic in zveze, ki naj bi v prihodnosti poskrbele tudi za prevoze mlajših selekcij, morda pa tudi na tekmovanjih v regiji na klubski ravni, s čimer bi po eni strani dosegli bolj ekološki pristop, po drugi pa bi zvezo tudi finančno razbremenili: "Ideja je bila, da bi železnice lahko pomagale na ta način, ne v denarju, ampak s prevozi. Na kongresu IIHF pa so predstavili še skrb za okolje, zveza takšne projekte seveda podpira. Je pa zanimiv podatek, da je onesnaženje na poti z vlakom res najmanjše, z avtobusom je sedemkrat večje, z letalom pa dvajsetkrat večje na enega potnika. To je tudi majhen delček k temu, da ljudje prepoznajo, da je vožnja z vlakom udobna, do okolja prijazna in da dobiš tudi kakšno novo idejo."

Turnir evropskega izziva, Innsbruck

Četrtek ob 16.30:
FRANCIJA - SLOVAŠKA

Ob 20.20:
AVSTRIJA - SLOVENIJA


Petek ob 16.30:
SLOVENIJA - FRANCIJA

Ob 20.20:
AVSTRIJA - SLOVAŠKA


Sobota ob 12.30:
SLOVAŠKA - SLOVENIJA

Ob 16.00:
AVSTRIJA - FRANCIJA

Ideja je bila, da bi železnice lahko pomagale na ta način, ne v denarju, ampak s prevozi. Na kongresu IIHF pa so predstavili še skrb za okolje, zveza takšne projekte seveda podpira. Je pa zanimiv podatek, da je onesnaženje na poti z vlakom res najmanjše, z avtobusom je sedemkrat večje, z letalom pa dvajsetkrat večje na enega potnika. To je tudi majhen delček prispevka k temu, da ljudje prepoznajo, da je vožnja z vlakom udobna, do okolja prijazna, in dobiš tudi kakšno novo idejo.

Matjaž Rakovec, predsednik HZS-ja
Kristan na vlaku prvič po šolskih časih
Slovenski hokejisti z vlakom v Innsbruck