"Osebnih pričakovanj nimam. Formo sem tempiral za Dirko po Sloveniji, kar mi je tudi uspelo. Na Tour pa odhajam kot vodonoša in to delo bom poskusil čim bolje opraviti," je priznal Koren, ki je vlogo kapetana na Dirki po Sloveniji tudi dobro izkoristil, saj je dobil zaključni kronometer, obenem pa je dirko končal na tretjem mestu. Zdaj so njegove misli že povsem usmerjene na štart Toura, ki bo tokrat v belgijskem kolesarskem mestu Liege.
Najbolj stavijo na Nibalija
"Na Touru bomo imeli dva kapetana za visoko uvrstitev v skupnem seštevku. Mislim, da se bo ekipa podredila Vincenzu Nibaliju. Zraven pa bo tudi Ivan Basso. Za posamezne etape bo tu še Peter Sagan, ki si želi osvojiti zeleno majico najboljšega po točkah," je še pojasnil Primorec, ki že s prejšnjih dveh Dirk po Franciji ve, kaj ga čaka letos: "Po ravnini, še preden se začne klanec, bom moral enega izmed kapetanov pripeljati v ospredje, da bo lahko na dobrem mestu začel klanec. Potem bom mogoče še nekaj časa sledil ritem te skupine. Ko se bom umaknil, pa bom s svojim tempom nadaljeval pot do cilja."
Ker ima predvsem Vincenzo Nibali - ki bo po tej sezoni italijanski Liquigas zapustil - visoke cilje, bo tudi Koren pod večjim pritiskom. Prav zato bo imel tudi v nekaterih etapah, kjer bi se lahko podal v beg, zvezane roke. Zato je težko pričakovati, da ga bomo tako kot lani tudi v Parizu gledali v ubežni skupini: "Lani sem videl, da je še moč v nogah in zadnji dan, ko smo prišli na Elizejske poljane, sem to tudi izkoristil. Sicer v šali pa mi je Nibali povedal, da letos ne bom imel teh možnosti. Očitno v klubu resno računajo name in upam, da bom izpolnil pričakovanja."
Trošenje energije pošteno plačaš
Tako kot večina profesionalnih kolesarjev tudi Koren na treningih in dirkah uporablja merilec moči. In zato je podal lepo primerjavo, koliko energije bo potrošil on, ki bo izpostavljen vetru, in koliko manj je bo potrošil kapetan, ki bo izkoriščal njegovo zavetrje: "Če gledaš vate, potem bom jaz obračal na primer 340 vatov, tisti za mano pa bo obračal 300 vatov. Torej 40 vatov manj. To se potem na koncu etape pozna. Vsak dan tako in na koncu to trošenje energije pošteno plačaš. Vendar upam, da se bo potem na koncu vse povrnilo in bomo dosegli dober rezultat."
David Črmelj
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje