Zadnja priložnost odlične generacije in napoved zlate kolajne, nove dvorane, dobiček in popularizacija košarke.
Velika popularizacija košarke
Za naskok na odličje so plačali trenerja Božidarja Maljkoviča, a že od prvenstva v Litvi naprej nihče več ne obljublja kolajne, vmes pa so se poslovili Matjaž Smodiš, Primož Brezec in Sani Bečirovič. Novih dvoran ni in ne bo, prenavljanja starih tudi še ni, le na Jesenicah so začeli rušiti. Na štetje dobička bo še treba počakati, prve pogodbe s pokrovitelji pa so že podpisane. Ostane le še popularizacija košarke. Ta pa zanesljivo bo.
Septembra bo košarkarski utrip na vsakem koraku v Sloveniji. Ne le v športnih oddajah, tudi v družabnih kronikah, turističnih in gospodarskih oddajah, ne le v novicah in prenosih, vse polno ga bo tudi v oglasih, ko bodo iz sokov, piva, telefonov in kdo ve še česa skakali košarkarji. Košarka ne bo le v medijih, ampak tudi v pogovorih ob različnih priložnostih. Mimo nje enostavno ne bo mogoče iti. Pa tudi če bo morebiti šla komu na živce – opazil jo bo.
Žur v navijaških conah
In še nekaj je jasno: žur bo! Na vseh prizoriščih bodo imeli pred dvorano navijaško cono, kjer bodo ob glasbenem programu na velikih ekranih lahko spremljali tudi druge tekme. Seveda v prijetni družbi množice navijačev z raznih koncev Evrope. To bodo prijetne izkušnje spoznavanja ljudi iz košarkarskih držav. Na preteklih prvenstvih zapletov in težav med navijači različnih reprezentanc tako rekoč ni bilo. Pa se jih je srečevalo na tisoče na eni tekmi, kaj šele prvenstvu.
Celje: V prodajo bo šlo le 2.700 vstopnic
In mnogim niti ne bo preostalo drugega, kot da si tekmo ogledajo na velikem ekranu v košarkarski druščini pred dvorano ali pa na kakšnem drugem javnem prostoru - na mestnih trgih ali v gostiščih ali pa v krogu prijateljev. Slovensko reprezentanco si bo v Celju težje ogledati kot na prvenstvu v Beogradu, na Poljskem ali v Litvi. V prodajo bo šlo le 2.700 vstopnic, preostale bodo namenjene novinarjem, Mednarodni košarkarski zvezi, košarkarjem drugih reprezentanc, pokroviteljem …
V Beogradu je bilo v prvem delu na tekmi približno 5.000 Slovencev, na Poljskem v končnici po 12-urni vožnji iz Slovenije 4.000, v Litvi od 1.000 do 2.000. Ti navijači bi si zaslužili prednost pri nakupu vstopnic. Tako pa bo do vstopnice vodila pot sreče. No ja, zveze in poznanstva pri tem zanesljivo ne bodo imela nobenega vpliva. Mislim, da bi košarkarska zveza prodala 2.700 vstopnic za prvih 5 tekem tudi po najnižji ceni prek 100 evrov. Znesek sicer ne bi požel simpatij, a mnogi si želijo izkoristiti edinstveno priložnost videti našo reprezentanco na domačih tleh. Ob bolj običajni ceni pa bi si tekmo želelo ogledati kakih 20.000 ljudi. Vsekakor bodo na svoj račun vnovič prišli tudi preprodajalci vstopnic.
Vstopnice pravim navijačem!
No, v nadaljevanju prvenstva bo drugače. Slovenija bo igrala v Stožicah in tam bo mnogo več prostora na tribunah. Upam le, da se bodo tisti srečneži, ki jim bo uspelo dobiti vstopnice za tekme v Celju, spoznali na košarko in znali navijati. Kajti na otvoritveni tekmi dvorane v Stožicah med Slovenijo in Španijo že ni bilo tako. Številni funkcionarji, gradbeniki, tajnice in samooklicani pomembneži so bolj vzdihovali ob opazovanju nove športne palače kot pa ob košarkarskih potezah.
Ampak ne pozabite. Septembra bo košarkarski žur – skoraj tritedenska košarkarska zabava po Sloveniji.
Jutranja športna zgodba Francija Pavšerja, Val 202
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje