Prvenstvo Eurobasket 2013 so pri KZS-ju izpeljali na najvišji ravni, s presežki na področju števila gledalcev, finančnih prihodkov in z dolgoročnimi učinki na razvoj košarke v Sloveniji. Foto: www.alesfevzer.com
Prvenstvo Eurobasket 2013 so pri KZS-ju izpeljali na najvišji ravni, s presežki na področju števila gledalcev, finančnih prihodkov in z dolgoročnimi učinki na razvoj košarke v Sloveniji. Foto: www.alesfevzer.com

Prejela ga je Košarkarska zveza Slovenije za izjemno organizacijo in izvedbo Eurobasketa 2013.

Uporaba izvirnih in inovativnih pristopov
Košarkarska zveza Slovenije je pred dvema letoma organizirala vrhunsko prireditev, poleg te pa so opravili veliko delo tudi na področju promocije športa in košarke. Učinke tekmovanja smo zaznali tako na področju športa v Sloveniji in tujini kot tudi na drugih področjih, pri vključevanju otrok in mladih v košarko. S celostno podobo, razvojem maskote Lipko, ki še vedno navdušuje mlade, in številnimi drugimi dejavnostmi, je KZS uspešno izvedel prvenstvo in poskrbel za dolgoročne učinke prvenstva. Pri tem je KZS - tako pri organizaciji kot še posebej pri promociji - uporabil izvirne in inovativne pristope.

Prvič je bil Lipko na vrhu Triglava, košarka se je igrala na plavajočem splavu na morju, košarka se je prvič igrala v kraški jami - v Postojnski jami. Prvenstvo Eurobasket 2013 so pri KZS-ju izpeljali na najvišji ravni, s presežki na področju števila gledalcev, finančnih prihodkov in z dolgoročnimi učinki na razvoj košarke v Sloveniji. Prvenstvo je postavilo merila za vsa nadaljnja velika tekmovanja v Sloveniji.