Tudi Lipko ne bo šel na smetišče zgodovine, saj bo še naprej skrbel za promocijo slovenske košarke. Foto: Aleš Fevžer
Tudi Lipko ne bo šel na smetišče zgodovine, saj bo še naprej skrbel za promocijo slovenske košarke. Foto: Aleš Fevžer
Vpis otrok v košarkarske šole se je povečal

Za šport, ki je bil v Sloveniji vedno eden najbolj priljubljenih.


Direktor reprezentanc in marketinga na košarkarski zvezi Matej Avanzo takole opisuje dotok mlade krvi v slovenske klube in košarkarske šole: "V zadnjih dveh letih je viden porast. Ta je bil v letu 2012 40-odstoten, letos pa celo do 60-odstoten. Število narašča v vseh regijah, ne samo v večjih mestih. To nas navdaja z velikim optimizmom, da se bo košarka dvignila še na višjo raven. Zdaj moramo z vsemi drugimi programi, ki jih imamo že zdaj precej, poskrbeti, da ne pride do prevelikega osipa zaradi tega hipnega razloga."

Tisti, ki imate doma 5- ali 7-letne ali 9-letne otroke, veste, kdo je bil zanje absolutno najpomembnejša osebnost leta 2013, to je bil maskota Lipko. Ta drevesna vrsta naj bi ob koncu leta po prvotnih načrtih izumrla, vendar so na zvezi, kot pojasnjuje predstavnik za stike z javnostmi Anže Blažič, ugotovili, da je treba njegov lik in delo ohraniti.

"Duh EuroBasketa bo navzoč še nekaj časa, in mislim, da je prav, da je navzoč tudi Lipko. Naša ideja je bila, da Lipko traja nekje do konca leta 2013, da takrat konča, se zahvali in odide v zgodovino. Ko je bilo prvenstva konec, ko smo spremljali tvite in komentarje ljudi, pa smo videli, da si ljudje želijo te maskote še naprej, v takšni ali drugačni obliki. Zdaj smo v fazi tega, da vemo kaj bo z maskoto, vendar delamo strategijo, zato ne morem še povedati, kako naprej. Bo pa tesno povezan s slovensko košarko in njeno promocijo," je povedal Blažič.

Vztrajno in dosledno delo dolgoročno rojeva sadove. Ideja za mnoge slovenske športne zveze, ki nemočno ugotavljajo, kako se baza krči, prizadevanj za oživljanje pa ni zaznati.

Vpis otrok v košarkarske šole se je povečal