Branko Ciketić je mož, ki bo v Tivoliju odgovoren za igralsko sestavo moštva. Foto: RTV SLO
Branko Ciketić je mož, ki bo v Tivoliju odgovoren za igralsko sestavo moštva. Foto: RTV SLO
Predsednik Uniona Olimpije Andrej Lah
Lah: Lahko smo veseli, da smo dobili takega partnerja. Foto: RTV SLO
Dalmatinec Pino Grdović (levo) se po osmih letih vrača na trenersko klop. Foto: RTV SLO

Njegov zastopnik Hrvoje Ciketić je postal novi športni direktor ljubljanskih košarkarjev. Kot je bilo znano že prej, bo na trenerski klopi Pino Grdović, vodja mladinskega pogona pa Janez Drvarič.

Skrivnosti še ostajajo
Predsednik kluba Andrej Lah je Modul Group, s katerim so pogodbo podpisali v petek, opisal kot podjetje, ki se ukvarja s trženjem blagovnih znamk in svetovanjem na področju trženja na območju Evropske unije.

Novi športni direktor je dolgoletni športni menedžer. Kot je dejal, je pred dvema tednoma prenehal opravljati to funkcijo pri agenciji Entersport in sprejel ponudbo Modul Groupa. Tako vodstvo kluba kot Ciketić niso hoteli povedati, kdo vse deluje v tem podjetju: "Gre za ljudi, ki delujejo v košarki, in znane poslovneže. Sama forma kot firma v tem primeru ni odigrala ključne vloge. Taki modeli sodelovanja so za naš prostor še neobičajni ali pa smo jih bili navajeni v drugačni obliki. Tak način sodelovanja vključevanja v športne klube je znan v tujini predvsem v ZDA. To je novost in mi smo tisti srečneži, ki nam je to uspelo izkoristiti in podpisati novo pogodbo," je dejal Lah.

Svoje mnenje izrazite na forumu.
Na vprašanja okoli izvora, števila zaposlenih v podjetju ali organiziranosti so bili odgovori nejasni, skok na svetovno medmrežje pa razkriva, da Modul Group nima niti lastne internetne strani.

Sodelovanje v treh segmentih
"Podpisana je pogodba o štiriletnem sodelovanju. Teža te pogodbe je vsakoletni znesek, ki je višji od našega generalnega pokrovitelja (650.000 evrov op. a.). Razdeljena je na tri segmente. Prvi je sodelovanje na področju marketinga, to je skupnega trženja oglasnega prostora in s tem pridobivanja novih potencialnih pokroviteljev. Drugi je delitev ligaških premij z naslova uvrstitev v Final four Evrolige in končni turnir Lige Goodyear. V tretjem segmentu gre za dogovor o delitvi premij od odškodnin iz naslova prekinitev pogodb z igralci," je bistvo pogodbe povzel Lah in poudaril, da klub organizacijsko ostaja nespremenjen.

Proračun kluba bo 20 odstotkov višji
Po besedah direktorja Uniona Olimpije Gregorja Frica je situacija v letošnji sezoni zaradi spremembe priliva Evrolige postala drastično slabša. "Grozilo je životarjenje kluba, zato smo se odločili, da poiščemo vse možnosti v Sloveniji in tujini. Skupna odločitev sponzorjev in vseh organov kluba je bila, da je to edini način za preživetje kluba," je štiriletno sodelovanje z Modul Groupom obrazložil Fric. Proračun kluba bo po njegovih zagotovilih 20 odstotkov višji kot prejšnjo sezono. Dolgovi kluba naj bi se po njegovih besedah sanirali v dveh letih.

Grdović v senci novega sponzorja
V senci predstavitve novega sponzorja je ostal 52-letni Pino Grdović, ki je bil ob predstavitvi kratek: "Zahvaljujem se tistim, ki so mi dali možnost, da vodim ta klub. Njegovo mesto je v evropskem vrhu. V najkrajšem možnem času se bomo skušali izenačiti z velikimi evropskimi klubi."

Markoišvili ostaja še tri leta
Ambicije zmajev v uvodni sezoni so ohraniti primat v Sloveniji, v Evroligi in Jadranski ligi pa narediti korak naprej, kar pomeni uvrstitev med najboljših šestnajst oziroma med najboljše štiri. O igralskih okrepitvah ni bilo veliko govora. Znano je le, da bo Gruzijec Manučar Markoišvili v Tivoliju ostal še tri leta.