Zaradi velikega navala na strežnike spletne strani nzs.si je prodaja potekala počasi, nekajkrat pa je bila celo prekinjena. 4.762 vstopnic, kolikor jih je bilo namenjenih za spletno prodajo, je tako pošlo v slabih 4 urah.
Preostale bo NZS razdelil med navijaške skupine (2.017), rusko zvezo (1.266), poslovne kupce (730), člane reprezentance (464), sponzorje, oglaševalce in komercialne partnerje (1.145) ter t. i. nogometno družino (2.162).
Vodstvo NZS-ja dodaja, da je odločitev o načinu prodaje in količini vstopnic povsem njegova. Zaveda se tudi, da je veliko navijačev, ki so ostali brez dragocenega koščka papirja, razočaranih. A v takem položaju bi bila (delna) rešitev edino večji stadion.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje