Moskovski metro je prvič popeljal potnike leta 1935 in velja za enega izmed najbolj uporabljenih podzmenih železnic na svetu. Foto: EPA
Moskovski metro je prvič popeljal potnike leta 1935 in velja za enega izmed najbolj uporabljenih podzmenih železnic na svetu. Foto: EPA

Klubski avtobus je obtičal v moskovskem prometu, v tri četrt ure so se premaknili za 50 metrov, zato se je trener Vladimir Fedotov odločil, da gredo na podzemno železnico. "Policija nam je dovolila, da smo se peljali zastonj," je dejal kapetan Jegor Titov, ki je priznal, da se je nazadnje s podzemno železnico peljal v začetku 90 let.

Trener Fedotov je menil, da je to tudi vzrok poraza, s katerim so se Moskovčani poslovili od možnosti nastopanja v osmini finala Lige prvakov. "Bal sem se, da bom izgubil kakšnega igralca, ker se večina še ni peljala z našim metrojem. Ker smo zamujali, sem opravil nagovor pred tekmo kar vagonu," je nenavadno pripravo na tekmo opisal trener.

"Šokiran sem bil, ko sem videl, kako je prenapolnjena," je bil začuden Martin Stranzl, ki je pod vtisom gneče na metroju premedlo posredoval v 58. sekundi srečanja, ko je Julio Cruz zadel za končnih 1:0 v korist Interja.