Sala je januarja med zimskim prestopnim rokom letel iz Nantesa v Wales, kjer ga je čakal zdravniški pregled in verjetni podpis pogodbe s Cardiff Cityjem. Letalo je nato izginilo v Rokavskem prelivu, dva tedna pozneje so vendarle odkrili njegove razbitine, v njem pa tudi truplo nesrečnega nogometaša.
V posebnem poročilu preiskovalne komisije letalskih nesreč so zapisali, da je bila vrednost mešanice ogljikovega monoksida in hemoglobina (COHb) v Argentinčevi krvi 58-odstotna. Že 50-odstotna raven je lahko usodna, izpostavljenost ogljikovemu monoksidu pa lahko povzroči poškodbe možganov, srca in živčnega sistema, ki velikokrat vodi v nezavest ali srčni zastoj.
Pilotska kabina ni bila ločena
"V takšnem tipu letala, v katerem je letel g. Sala, letalska kabina ni ločena od preostanka letala, zato gre sklepati, da je bil tudi pilot izpostavljen nevarnim plinom. Iz simptomov je razvidno, da lahko tako visoka izpostavljenost ogljikovemu monoksidu zmanjša ali popolnoma zavre pilotovo sposobnost upravljanja letala," so med drugim zapisali v poročilu.
Kako je umrl, bo znano po koncu preiskave
Družina pokojnega nogometaša se je na ugotovitve komisije odzvala v sporočilu za javnost, v katerem je zapisala, da je potreben natančen pregled razbitin letala, da se ugotovi, kako je lahko omenjen plin prodrl v kabino. "Da so v Emilianovem telesu našli nevarno visoko raven ogljikovega monoksida, družini postavlja veliko vprašanj. Kako je umrl, bo pokazala preiskava," so zapisali in dodali: "Prihodnost in varnost v letalskem prometu sta odvisni od končnega poročila."
Preiskava se sicer nadaljuje, končno poročilo pa naj bi preiskovalci objavili kmalu. Natančen datum objave še ni znan.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje