V Stožicah je bilo na vsaki tekmi 12.000 gledalcev, kar je odlična reklama za Ligo prvakov. Foto: Sandi Fišer
V Stožicah je bilo na vsaki tekmi 12.000 gledalcev, kar je odlična reklama za Ligo prvakov. Foto: Sandi Fišer

Strokovni štab slovenskih prvakov se je odločil, da se na razpis prijavi v razpisnem roku (ta traja do 7. januarja). Odločitev o tem, komu bo organizacija zaključnega turnirja dejansko zaupana, bo znana 14. januarja. Zaključni turnir bo potekal 26. in 27. marca.

Z organizacijo bi se takoj uvrstili na Final 4
Iz skupinskega dela letošnje Lige prvakov se bo tako kot lani v izločilne boje prebilo 12 klubov, v dveh krogih bodo tako znani trije klubi, ki se bodo uvrstili na zaključni turnir. Nanj se bo neposredno uvrstil tudi organizator tekmovanja.

V Stožicah že podirali rekorde
Možnosti ACH-ja so očitno lepe, saj so s polnimi Stožicami že v 2. krogu skupinskega dela podrli rekord po številu obiskovalcev v tej fazi tekmovanja. Polne dvorane so očitno dobra reklama za evropsko odbojko, za kar bi bili lahko slovenski prvaki poplačani celo z organizacijo Final 4 ...