

Fiat bo za 41-odstotni delež, ki mu še manjka v Chryslerju, pokojninskemu skladu VEBA ameriškega sindikata United Auto Workers (UAW) skupaj odštel 2,66 milijarde evrov, od tega v gotovini 1,3 milijarde evrov.
Glavni izvršni direktor Fiata Sergio Marchionne, ki vodi tudi Chryslerja, je prepričan, da se bo ta transakcija zapisala v zgodovino: "Poenotena lastniška struktura nam bo zdaj omogočila, da v celoti izvršimo svojo vizijo - ustvariti globalnega proizvajalca avtomobilov, ki bo resnično unikaten."
Delnice Fiata, ki je v partnerstvo s Chryslerjem vstopil že leta 2009, ko je v njem pridobil 20-odstotni lastniški delež, so v uvodnem delu današnjega trgovanja na borzi poskočile za 15,8 odstotka, na 6,88 evra, nato pa zdrsnile na 6,70 evra.
Bojazen sindikatov, da bodo proizvodnjo preselili v ZDA
Posel so v sredo pozdravili tudi italijanski sindikati in izrazili upanje, da bo začel Fiat zdaj več investirati v Italiji. To vprašanje je bilo namreč jabolko spora, zaradi katerega je Marchionne za veliko sindikalistov postal osovražena figura. Bali so se, da želi delovna mesta preseliti v ZDA.
Fiat, ki je bil ustanovljen leta 1899, po vsem svetu zaposluje 197.000 ljudi, od tega 80.000 v Italiji, kjer je največji zasebni delodajalec. V svoji zgodovini je doživel tako vzpone kot tudi padce.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje