Šanghaj je hitro širil svoj sistem podzemne železnice v zadnjih letih, na nekaterih linijah pa se pojavljajo številne težave. Foto: Reuters
Šanghaj je hitro širil svoj sistem podzemne železnice v zadnjih letih, na nekaterih linijah pa se pojavljajo številne težave. Foto: Reuters

Nesreča naj bi se zgodila, ker je približno 40 minut pred nesrečo odpovedal sistem za signaliziranje na eni izmed postaj, je sporočilo podjetje Shanghai Shentong Metro Group.

Zaradi odpovedi so vlake usmerjali po telefonu, vlaki pa so vozili z zmanjšano hitrostjo. Na vlakih, ki sta se zaletela, je bilo v času nesreče okoli 500 ljudi, ki so jih evakuirali.

Eden izmed potnikov je za kitajske medije povedal, da je v prvem vagonu videl veliko krvi.

Ulice okoli postaje Ju Juan, kjer se je zgodila nesreča, so zaprli, da so rešilnim vozilom omogočili lažji dostop do mesta nesreče.

Šanghajska podzemna železnica je sporočila, da je večina potnikov dobila lažje poškodbe, po večini zlome, zunanje poškodbe glave in modrice, nihče izmed potnikov pa ni v kritičnem stanju.

Trčenje dveh hitrih vlakov v mestu Vendžou na vzhodu Kitajske je julija zahtevalo 40 žrtev in sprožilo javno ogorčenje zaradi varnostnih standardov.