Zakon je začel veljati dve leti po tem, ko so zakonodajalci podprli prepoved poletov na razdaljah, ki jih je z vlakom mogoče prevoziti v manj kot dveh urah in pol.
Tako ne bo več poletov med Parizom in mesti, kot so Nantes, Lyon in Bordeaux. Povezovalni oz. prestopni poleti ostajajo v veljavi kot doslej, poroča BBC.
Kritiki so prepoved označili za le simbolično, saj bo prinesla le malo sprememb.
Začasni vodja industrijske skupine Airlines for Europe Laurent Donceel je za AFP dejal, da bo imela prepoved takih poletov le minimalen učinek na ogljične izpuste. Po njegovem bi morale vlade namesto prepovedi podpreti "prave in pomembne" rešitve za to vprašanje.
Letalske družbe je pandemija novega koronavirusa močno prizadela. Kot kažejo podatki spletne strani Flightradar24, je bilo leta 2022 število poletov v primerjavi z letom 2019 manjše za 42 odstotkov.
Državljanska konvencija o podnebnih spremembah, ki jo je leta 2019 ustanovil predsednik Macron in v kateri sodeluje 150 članov javnosti, je predlagala, da bi prepovedali polete za razdalje, ki jih je mogoče z vlaki prepotovati v manj kot štirih urah. Pozneje se je potem ta meja znižala na 2,5 ure.
"Letalo pusti 77-krat več ogljičnih izpustov na potnika kot vlak na teh relacijah, pa je vlak cenejši in je morebitni izgubljeni čas oz. zamuda ocenjen na do 40 minut," je sporočilo potrošniško združenje UFC-Que choisir.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje