Podjetje, po združitvi imenovano Kalashnikov Concern, je ob tem lansiralo še popolnoma novo linijo ekskluzivne taktične opreme.
Podjetje, ki se pri prodaji močno opira na izvoz, je med tarčami ostrih sankcij, ki jih je Rusiji naprtil Zahod zaradi njene vloge v ukrajinskem sporu. Kalašnikovke sicer uporabljajo na obeh straneh rusko-ukrajinskega spopada.
Kalašnikovka, ki jo je izumil sovjetski general Mihail Kalašnikov (ta je umrl lani), je eno najprepoznavnejših orožij na svetu. Avtomatska puška je razmeroma poceni, izdelava in vzdrževanje pa enostavna, zaradi česar je zelo priljubljena pri gverilskih borcih in vojskah v Aziji in Afriki. Po vsem svetu naj bi prodali več kot sto milijonov teh jurišnih pušk, ki slovijo po svoji vzdržljivosti.
Velikopotezni dogodek
Kalashnikov Concern je dogodek v Moskvi zasnoval velikopotezno, s slavnostnim razkritjem novega logotipa, sestavljenega iz črk K in C, in dvema novima gesloma - "Varujemo mir" v angleščini in "Orožje miru" v ruščini, za kar je najel vodilno rusko agencijo. Med obiskovalci so se smukala mična dekleta v oprijetih črnih oblekicah in z naboji v rokah, medtem ko je v ozadju orkester preigraval domoljubne ruske klasike, poroča Moscow Times.
"Kalašnikovka je ruski simbol, ki je znan po vsem svetu," je povedal izvršni direktor podjetja Aleksej Krivoručko. "Prenova znamke je simbol sprememb v načinu, kako naš posel deluje, in naših linij, ki smo jih dolgo pripravljali. Nova znamka bo odražala naša glavna načela: zanesljivost, odgovornost in tehnološka učinkovitost."
Slavospev puški
Video, ki je pospremil razkritje nove podobe, pa je podal kratko, a bleščečo zgodovino te "legendarne" puške, "izdelane za obrambo države, ki se je prebijala skozi hladno vojno in se je morala pripravljati na večje posredovanje".
"Povpraševanje po preprosti in zanesljivi AK-47 se je razmahnilo onkraj meja Sovjetske zveze. Povzročila je ne le tehnološko, ampak družbeno revolucijo. Osvobodilna gibanja v Afriki, Aziji in Latinski Ameriki so se končno lahko branila proti profesionalnim kolonialnim vojskam. AK-47 jim je dala priložnost, da zahtevajo svoje pravice in dosežejo pravico. To je orožje, ki je pomagalo ljudem braniti svoje družine in prihodnost ter terjalo pravico po mirni prihodnosti."
Cilj: 300.000 pušk letno
Po navedbah podjetja so letos prodali 140.000 pušk, kar je še enkrat več kot lani. Krivoručko je dejal, da namerava podjetje posodobiti proizvodnjo, njegov cilj pa je do leta 2020 izdelati 300.000 kosov orožja letno. Zahodne sankcije naj bi zavlekle naročilo za 200.000 pušk, ki bi morale priti na prodajne police v ZDA in Kanado.
"Ameriško tržišče je za nas zelo pomembno," priznava Krivoručko, ob tem pa Rusi neskromno dodajajo, da si želijo, da bi prenovljeni Kalašnikov postal po svetu tako znan kot Apple.
Podjetje je bilo zaradi sankcij primorano odpovedati oglasno kampanjo s hollywoodskim zvezdnikom akcijskih filmov Stevenom Seagalom, velikim zagovornikom orožarske industrije, ki je lani postal že obraz ruskega izdelovalca orožja ORSIS in je v ta namen tudi obiskal orožarski sejem v Moskvi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje