"Hoteli so pokazati, kako dobro letalo je suhi superjet 100. To ljudje počnejo, ko želijo pritegniti potencialne stranke," je za indonezijski časnik The Jakarta Post povedal generalni sekretar Indonezijske nacionalne zveze letalskih prevoznikov Tengku Burhanuddin, ki se je udeležil enega poleta pred tem.
Prvi polet je potekal brez zapletov, drugi pa se je končal tragično. Na pobočju gorovja blizu indonezijske prestolnice Džakarta je umrlo vseh 45 ljudi, ki so bili na letalu. Večina žrtev je bila Indonezijcev, osem potnikov je bilo iz Rusije ter po eden iz Francije in ZDA.
Spustili so se z višine 3.000 metrov
Burhanuddin je za časnik dejal še, da je pilot med prvim poletom letalo spustil z normalne potovalne višine z manevrom, ki je potnikom omogočil boljši pogled. "Polet je bil fantastičen. Kot človek, ki ljubi letenje, moram reči, da sem se počutil varno in udobno," je opisal.
Tudi pred nesrečo je posadka kontrolni stolp zaprosila za dovoljenje, da letalo spusti z višine 3.000 na 1.800 metrov, nato pa izginila z radarske slike. Gora Salak, kjer so nato našli razbitine, je visoka 2.200 metrov.
Črni skrinjici še iščejo
Preiskovalci nesreče sicer še vedno iščejo črni skrinjici letala, je pa po njihovih besedah še prezgodaj, da bi špekulirali o vzroku nesreče. Rusija je v Indonezijo poslala več kot 70 ljudi, da bi pomagali pri preiskavi in identifikaciji žrtev nesreče.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje