Arianni Huffington pripisujejo, da je spremenila obraz novinarstva. Foto: Reuters
Arianni Huffington pripisujejo, da je spremenila obraz novinarstva. Foto: Reuters
Huffingtonova velja za eno najvplivnejših žensk - na sliki med svojim govorom na Švicarskem gospodarskem forumu. Foto: Reuters

66-letna Huffingtonova pravi, da se je v tovrstni projekt vrgla, ker je postala "obsedena" z iskanjem načinov za zmanjšanje vpliva stresa in izgorevanja na svoje vsakodnevno življenje.

Huffingtonova, ki ji pripisujejo, da je z lansiranjem Huffington Posta in svojo politično angažiranostjo spremenila obraz novinarstva, se je rodila leta 1950 v Atenah kot Ariadnē-Anna Stasinopoúlou, pri 16 se je preselila v Veliko Britanijo in študirala ekonomijo na Cambridgeu, leta 1980 pa se preselila v New York. Vse bolj vidna je postajala v 90. letih kot konservativna republikanska TV- in radijska komentatorka ter igrala vidno vlogo pri neuspešni kampanji za senat svojega zdaj že nekdanjega moža Michaela Huffingtona.

Na prelomu stoletja se je Huffingtonova začela vse bolj obračati v levo, leta 2003 je kot neodvisna kandidatka kandidirala za kalifornijsko guvernerko, Huffington Post pa od samega začetka postavila kot liberalno medijsko platformo, ki naj bi predstavljala antipol podobnim konservativnim spletnim stranem, kot je The Drudge Report. Stran je ustanovila leta 2005 z moškimi kolegi Kennethom Lererjem, Jono Perettijem in Andrewom Breitbartom, ki prav tako danes spadajo v skupino najvplivnejših medijskih figur svoje generacije. Peretti je ustanovil BuzzFeed, katerega predsednik je Lerer, Breitbart pa je ustanovil desničarsko novičarsko spletno stran Breitbart News Network.

Nov tip novinarstva
Kot navaja Guardian, je bil Huffington Post pionir tipa novinarstva, ki je danes značilen za večino digitalnega novičarskega sveta - z zbiranjem in povzemanjem novic iz drugih medijev, medtem ko mu lasten izvirni material zagotavljajo neplačani zunanji sodelavci, pa naj si gre za strokovnjake ali zvezdnike, medtem ko so bili podplačani honorarni sodelavci očitno zadovoljni že, da so soustvarjali stran z bolj znanimi imeni.

Michael Shapiro, profesor novinarstva na univerzi Columbia, je uspeh Huffington Posta pripisal kombinaciji nagle popularnosti in nizkih stroškov ter dejstvu, da si je Huffingtonova s svojimi leti na televiziji in v politiki pridobila veliko dostopa in imela odprtih več vrat. Čeprav velja za izjemno polarizirajočo figuro, Arianno uvrščajo med najvplivnejše ženske sveta - na Forbesovi lestvici zaseda 52. mesto.

Je pa Huffington Postu, ki ga je leta 2011 za 315 milijonov dolarjev kupil AOL, promet v zadnjem letu dni močno padel, za kar 23 odstotkov. AOL je že sporočil, da kljub Arianninemu odhodu podjetje ostaja zavezano Huffington Postu in se že veselijo sodelovanja s Thrivom.

Obračanje na področje samopomoči
"Ko sem se odločila postaviti Thrive Global, sem mislila, da bo mogoče zgraditi zagonsko podjetje in hkrati nadaljevati delo urednice pri Huffington Postu. Danes mi je jasno, da je bila to zgolj iluzija. Ko se je Thrive Global pomaknil od zamisli v resničnost, z vsemi vlagatelji, osebjem in pisarnami, mi je postalo jasno, da preprosto ne bi mogla uspešno opravljati dela pri obeh družbah. Če bi vodila obe podjetji, bi delala 24 ur na dan, kar bi izdalo osnovna načela Thriva, o katerih pišem in jih propagiram," je povedala Huffingtonova, dozdajšnja predsednica in urednica spletne strani.

Ob tem je v dopisu svojemu osebju še sporočila, da je postala v zadnjem času vse bolj strastna oz. obsedena z izgorevanjem in stresom in kako zmanjšati njun vpliv na naša življenja.

Thrive, poimenovan po knjigi za samopomoč, ki jo je Huffingtonova napisala leta 2014, naj bi ponujal vrsto ponudb in opor z uporabo "najnovejših znanstvenih ugotovitev strokovnjakov s področja nevroznanosti, psihologije, produktivnosti, športa in spanja".