Proga bo dolga 1972 kilometrov, odprli pa jo bodo ob 85. obletnici ustanovitve kitajske komunistične partije. Za Kitajsko izgradnja železnice predstavlja velik tehnološki napredek, možnost za izkoriščanje naravnih virov in zmanjšanje revščine na Tibetu, Tibetanci pa jo vidijo kot znak kitajske kolonizacije Tibeta, bojijo pa se predvsem poplave Kitajcev.
Na Kitajskem so prepričani, da bo proga pripomogla k razvoju zahodnih kitajskih provinc, da bo izboljšala zaostalo infrastrukturo na območju, zvišala življenjski standard vseh etničnih manjšin in pospešila razvoj turizma. Napovedujejo tudi, da se bo število turistov v Tibetu do leta 2010 podvojilo na pet milijonov.
Železnico so začeli graditi že v 50. letih prejšnjega stoletja, a so jih prekinili in se je gradnja nadaljevala leta 2001, kitajsko vlado pa je projekt stal 20 milijard juanov. Speljana je po najzahtevnejšem terenu, ki je na najvišji točki visok kar 5.072 metrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje