Nemški koncern Volkswagen vsak dan tone globlje v krizo. Če je bila afera z višjimi izpusti dušikovega oksida predvsem okoljevarstvene narave, je zadnje priznanje o višjih izpustih ogljikovega dioksida povezano s stroški za potrošnike - višji izpusti pomenijo višjo porabo.
Za najmanj dve milijardi evrov škode
Nemški poznavalci ocenjujejo, da bo to zadnje razkritje, pri katerem se še ne ve, za katere avtomobile in motorje gre, ve se le, da so med njimi tudi bencinski motorji, imelo za Volkswagen veliko hujše posledice. Zadnje nepravilnosti pri 800 tisoč avtomobilih naj bi jih stale še dve milijardi evrov. Strokovnjak za avtomobilsko industrijo na univerzi v Duisburgu Ferdinand Dudenhäfer je prepričan, da novi izvršni direktor Matthias Müller in pa predsednik uprave na teh položajih ne bi smela ostati.
"To pomeni, da je treba Volkswagen zgraditi, postaviti na novo. Če bo tako, potem po mojem mnenju gospod Müller, ki je bil direktor Porscheja v času, ko so avtomobile dali na ameriški trg, na tem položaju ni več sprejemljiv. Prav tako ne gospod Pötsch, predsednik uprave Volkswagna."
Pri Volkswagnu za zdaj ne znajo pojasniti, kako se je to zgodilo. Mathias Müller, novi izvršni direktor je sporočil le, da se vse od začetka zavzema za popolno razjasnitev dogodkov, da se ne bodo ustavili pred ničimer in nikomer, da gre za boleč proces, a da je to edina pot. Hkrati so iz prodaje v ZDA in Kanadi umaknili luksuzne modele audi in porsche cayenne. Ameriška agencija za varovanje okolja EPA je sporočila, da so manipulirali z izpusti tudi pri večjih 3-litrskih motorjih, vgrajenih v omenjene modele. Pri Volkswagnu to zanikajo.
Polona Fijavž, Radio Slovenija
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje