Vrhovno deželno sodišče v Linzu je namreč zavrnilo pritožbo na oprostilno sodbo o nesreči, s čimer so oprostilne sodbe, ki jih je februarja lani sodišče prve stopnje izreklo vsem 16 obtožencem, postale pravnomočne. Tožilstvo je na to odločitev vložilo pritožbo, ki pa je bila danes v Linzu zavrnjena.
Sodnik, ki je bil v senatu, Manfred Seiss, je pojasnil, da sodišče ni imelo zadostnih dokazov, da bi lahko obtožene malomarnosti, med katerimi so bili uslužbenci zobate železnice v Kaprunu, tehnični delavci in vladni uslužbenci, spoznali za krive. S tem se je končalo 20-mesečno sojenje v zvezi z nesrečo.
V sodnem procesu, ki je pokazal, da je požar v vagonu izbruhnil, ko je ta vstopal v predor, je nastopilo 95 prič. Vzrok požara naj bi bila napaka v delovanju grelnega sistema v vlaku, medtem ko so domnevo, da je šlo za kriminalno dejanje, ovrgli. Sojenje je bilo zaradi bolezni glavnega strokovnjaka za eno leto prekinjeno.
Odgovornosti za nesrečo, ki jo je preživelo 12 ljudi, tako niso pripisali nikomur. Med žrtvami je bilo 97 Avstrijcev, 37 Nemcev, 10 Japoncev, 8 Američanov, 4 Slovenci, 2 Nizozemca, Britanec in Čeh. Številne so lahko identificirali šele z analizo DNK-ja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje