Po šestih tednih neuspešnega prečesavanja južnega Indijskega oceana z letali in ladjami, se bo iskanje preselilo pod morsko gladino, kjer bodo avstralski preiskovalci namesto ameriškega detektorja signala uporabili robotsko podmornico.
Preiskovalci si pri iskanju pomagajo s sledmi štirih signalov, ki naj bi prihajali iz črnih skrinjic in jih navdajajo z optimizmom, da bodo lahko locirali razbitine letala. Območje iskanja so zožili na okoli 58.000 kvadratnih kilometrov, kar je skoraj za tri Slovenije.
Baterijsko polnjene črne skrinjice signal oddajajo približno mesec dni in preiskovalci domnevajo, da so se baterije izrabile, zato z iskanjem na površini ne bi mogli več omejiti območja iskanja.
"Zato mislim, da je čas, da gremo pod vodo," je dejal vodja iskalne akcije, upokojeni poveljnik avstralskega letalstva Angus Houston.
Sumljiv naftni madež
Po besedah Houstona so na območju iskanja opazili tudi naftni madež, ki bi lahko pripadal pogrešanemu boeingu 777, a to bodo lahko dokončno potrdili šele čez nekaj dni. Omenjeni madež so odkrili okoli pet kilometrov od kraja, kjer je avstralska vojaška ladja Ocean Shield z ameriškim detektorjem zaznala signal.
Podmornica Bluefin-21 je dolga pet metrov in bo s sonarjem ter kamerami preiskovala dno Indijskega oceana. Njen doseg je okoli 4.500 metrov, kar je tudi globina oceana na mestu, kjer bi lahko bile razbitine letala.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje