Prejšnji teden se je avstralska letalska družba Qantas odločila, da prizemlji vsa svoja letala airbus A380, potem ko je enemu izmed njih med poletom razneslo motor in je moralo zaradi tega zasilno pristati, kar je do zdaj največji incident tega največjega potniškega letala na svetu.
Preiskovalci napake na avstralskih letalih so se osredotočili na puščanje olja znotraj motorjev, ki jih izdeluje Rolls Royce in jih uporabljajo tudi airbusi A380 singapurske letalske družbe in nemške Lufthanse.
Zamenjava iz previdnosti
Iz Singapore Airlines, ki se je odločil zamenjati motorje na treh od 11 letal A380, so sicer sporočili, da gre za previdnostne ukrepe, ki pa niso povezani, saj se oljni madeži razlikujejo od tistih na motorjih Qantasovih letal.
Družba je še sporočila, da so druga letala A380 še vedno v zraku, vendar ne izključujejo možnosti, da bi tudi pri njih treba iz previdnosti zamenjati motorje.
To je še en udarec za britanskega proizvajalca letalskih motorjev, katerega delnice so po incidentu pri Qantasovem letalu padle za sedem odstotkov.
Iz Rolls Roycea so sporočili, da napredujejo pri razumevanju vzrokov napake na motorju prejšnji teden, odločitve o zamenjavi motojev na letalih singapurske družbe pa niso želeli komentirati.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje