Prvo številko časnika po krvavih napadih na redakcijo so natisnili v rekordnih sedmih milijonih izvodov. Ob ceni treh evrov za izvod bodo šli prihodki od prvega milijona v celoti tedniku, saj se je distribucija solidarnostno popolnoma odpovedala svojemu deležu. Od preostale naklade pa tednik, kot običajno, računa na okoli 40-odstotni delež prihodkov, poroča nemški dnevnik Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ).
Povečalo se je tudi število naročnikov, ki je s 7.000 naraslo na več kot 120.000, je povedal eden izmed preživelih članov uredništva Patrick Pelloux. "To je težko predstavljivo, saj smo nekdaj od sreče skakali do stropa, če smo dobili 50 novih naročnikov. Konec lanskega leta pa nismo več vedeli, kako bomo plačali vse sodelavce," je dodal.
Naročnine prihajajo z vseh strani
Francoski sklad za pluralnost medijev je od 21.000 posameznikov prejel donacije 1,4 milijona evrov, navajajo francoski mediji. Kulturno ministrstvo naj bi sprostilo še milijon evrov. Velik interes bralcev se dnevno odraža v dolgih vrstah pred kioski, med kupci tednika pa so tudi velika podjetja, kot je Air France, ki naj bi za svoje potnike naročil 200.000 primerkov. Finančno pomoč so poleg tega prispevala podjetja, kot sta Google in Ebay.
Na naslednjo številko Charlieja Hebdoja bo treba še počakati. Preživeli napada si nameravajo namreč vzeti dvotedenski odmor, tako da bi lahko časnik znova izšel 4. februarja. Mesto ubitega odgovornega urednika Stephana Charbonniera naj bi v prihodnje zasedel 48-letni Laurent Sourisseau, ki je bil v napadu ranjen v ramo, a je pri zadnji številki že sodeloval iz bolnišnice, navedbe francoskih medijev še povzema FAZ.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje