Polet se je tako iz previdnosti predčasno končal v Salt Lake Cityju. Pristanek je potekal brez težav, motor pa po prvih ugotovitvah letaliških gasilcev ni bil poškodovan, izjavo Delte navaja več ameriških medijev, med drugim časnik Seattle Times.
Tudi omenjeni 16 let star boeing ima motorje Pratt & Whitney ‒ gre za istega proizvajalca motorjev kot pri letalu boeing 777 prevoznika United Airlines, ki je v soboto povzročil paniko v ameriškem mestu Denver.
Letalu z 231 potniki in desetimi člani posadke je razneslo motor, nato se je uspelo varno vrniti na letališče v Denverju, a ostanki motorja so padli na naseljeno območje nedaleč od tega mesta. Poškodovanih na srečo ni bilo.
Vsa letala boeing 777 z enako vrsto motorja proizvajalca Pratt & Whitney, so prizemljili. Poleg ameriške družbe United Airlines tovrstna letala uporabljata še dve letalski družbi na Japonskem in ena v Južni Koreji. Prepoved vstopa za več boeingov 777 je po nesreči uvedlo tudi Združeno kraljestvo.
Za eksplozijo nad Denverjem kriva obrabljena lopatica?
Preiskovalci ameriškega urada za varnost v letalskem prometu (NTSB) so v ponedeljek zvečer sporočili, da so na eni od lopatic ventilatorja motorja, ki ga je razneslo, našli znake obrabljenosti.
Zlomljeni sta dve lopatici motorja, a kot se zdi, se je obrabljena odlomila prva in nato poškodovala še drugo. Obe lopatici bodo prepeljali v laboratorij proizvajalca Pratt & Whitney, kjer bodo inšpektorji NTSB-ja opravili nadaljnje preiskave, so še pojasnili po poročanju britanskega BBC-ja.
Ameriška zvezna uprava za letalstvo (FAA) je sicer že marca 2019 izdala direktivo, ki zahteva ponavljajoče se preglede edinstvenih votlih lopatic ventilatorjev na motorjih PW4000.
Na Nizozemskem preiskujejo odpadanje delcev s tovornega boeinga
Obenem na Nizozemskem poteka preiskava dogodka, v katerem so prav tako v soboto kmalu po vzletu z letališča v Maastrichtu odpadli deli tovornega letala boeing 747-400 družbe Longtail Aviation. Padli so na manjše mesto Meerssen, pri čemer sta bila poškodovana najmanj dva človeka. Letalo je nato zasilno pristalo v mestu Liege v sosednji Belgiji. Tudi tovorno letalo boeing 747-400 ima motor proizvajalca Pratt & Whitney.
Evropska agencija za varnost v letalstvu (EASA) je v ponedeljek sporočila, da sobotne težave letal v Denverju in na Nizozemskem po prvih ugotovitvah niso povezane.
Nove težave za Boeing
Zadnje težave z motorji v vsakem primeru predstavljajo nov udarec za ameriškega proizvajalca letal Boeing po več odmevnih nesrečah v preteklih letih. Marca 2019 so ostala prizemljena vsa letala tipa 737 max, potem ko je v dveh nesrečah umrlo 346 ljudi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje