V nesreči je umrlo najmanj 142 ljudi, oblasti pa ne pričakujejo, da bodo našli nova trupla ponesrečencev. Foto: Reuters
V nesreči je umrlo najmanj 142 ljudi, oblasti pa ne pričakujejo, da bodo našli nova trupla ponesrečencev. Foto: Reuters
V nesreči v Indiji umrlo 142 ljudi

Iztirilo se je 14 vagonov, nesreča pa se je zgodila v času, ko je več kot 500 potnikov spalo. Zaki Ahmed, generalni policijski inšpektor v mestu Kanpur na severu države, oddaljenem okoli 65 kilometrov od kraja nesreče, je dejal, da je reševalne operacije konec in da ne pričakujejo več novih trupel.

Nesreča je bila najhujša železniška nesreča v Indiji po letu 2010, obudila pa je skrbi glede nizkih varnostnih standardov državnega železniškega omrežja, ki kljub izrednemu pomenu za milijone prebivalcev trpi hudo pomanjkanje vlaganj. Reuters poroča, da ima Indija četrto največje železniško omrežje na svetu, večinoma pa izhaja še iz kolonialnih časov. Vsak dan naj bi ga uporabljalo 23 milijonov ljudi.

Vzrok za nesrečo še ni znan. Oblasti medtem preiskujejo možnost, da je iztirjanje vlada povzročil počen tir.

Premier bo težko izpolnil obljube
Zadnja tragedija je nov opomnik, kako težko bo premier Narendra Modi izpolnil svojo obljubo preoblikovanja železnic v učinkovitejšo, varnejšo mrežo, dostojno indijske gospodarske moči.

Modi je sicer letos napovedal rekordna vlaganja, tudi novo hitro železnico, ki naj bi jo financirala Japonska, a glede nadgradnje tirov ali vpeljave sodobne signalizacije na glavni mreži je bilo le malo napredka.

Premier tudi ni povišal cene močno subvencioniranih vozovnic, zaradi česar ostane železnicam skoraj nič denarja za vlaganje. Po mnenju nekaterih analitikov železniško omrežje do leta 2020 potrebuje za okoli 293 milijard ameriških dolarjev vlaganj.

V nesreči v Indiji umrlo 142 ljudi