Izpad je vplival na dostop do spleta in mobilne ter stacionarne telefonske povezave. Nekateri klicatelji niso mogli doseči nujne pomoči na telefonski številki 911, je sporočila kanadska policija. Številni so se nagnetli v javne knjižnice ali pred hotele, kjer so še imeli internetne povezave ali mobilni signal, poroča Reuters.
Zrušili so se brezgotovinski plačilni sistemi pri manjših trgovcih, prav tako na številnih bankomatih ni bilo mogoče dvigniti denarja. V barih in restavracijah po Torontu so izobesili napise "plačilo samo z gotovino". Številne kanadske banke, Toronto-Dominion Bank, Bank of Montreal in Royal Bank of Canada, so poročale o motnjah v storitvah.
Zdravstvena mreža Scarborough, ki upravlja bolnišnice v Torontu, je na delo vpoklicala vse dežurne zdravstvene delavce, poroča BBC. V provinci Quebec so v mestu Montreal morali preložiti sojenje modnemu mogotcu Petru Nygardu, saj ni delovala videopovezava.
Kanadska agencija za zadeve na mejah je sporočila, da je izpad vplival na mobilno aplikacijo za prihajajoče potnike. Vodilna letalska družba Air Canada je imela številne težave v klicnem centru. Na letališču v Vancouvru potniki niso mogli plačati parkirnine, uporabiti bankomata ali nakupovati v trgovinah na letališču. Številni potniki so imeli težave z rezervacijami poletov ali drugih oblik prevoza.
Večjih varnostnih težav zaradi izpada v letalskem, pomorskem in železniškem prometu sicer niso zaznali, so sporočili iz podjetja Transport Canada.
Zrušena četrtina internetne povezljivosti
Nadzorna skupina za kibernetsko varnost NetBlock je sporočila, da se je v Kanadi sesula približno četrtina internetne povezljivosti. Rogers ima v provinci Ontario deset milijonov naročnikov brezžičnega interneta. V celotni Kanadi skupaj s podjetjem Telus obvladujejo 90 odstotkov tržnega deleža.
Telekomunikacijski mrk se je začel okoli 4.30 ponoči po krajevnem času oziroma v petek ob 10.30 po srednjeevropskem času in je trajal okoli 19 ur. Reuters poroča, da gre že za drugi podoben izpad v zadnjih 15 mesecih.
Kritiki krivijo pomanjkanje konkurence
Vzrok za izpad telekomunikacij še ni znan, poroča BBC. Rogers je v petek zvečer sporočil, da "brezžične storitve začenjajo okrevati". "Danes smo vas razočarali. Lahko smo in bomo boljši," je zapisal izvršni direktor Tony Staffieri.
Kanadski minister za industrije Francois Philippe Champagne je situacijo označil za "nesprejemljivo" in sklical srečanje z direktorji telekomunikacijskih podjetij, kot so Rogers, Bell in Telus. Kritiki medtem opozarjajo, da je izpad pokazal na potrebo po večji konkurenci med ponudniki telekomunikacij. Kanadski urad za konkurenco je sicer na začetku leta blokiral Rogersov poskus prevzema konkurenčne družbe Shaw Communications v vrednosti 20 milijard kanadskih dolarjev (15,17 milijarde evrov).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje