Javno podjetje Metro de Madrid, ki upravlja podzemno železnico, obljublja, da bo ukrep povzročil le manjše zamude vlakov.
“Oderuške cene energije so Metro prisilile, da sprejme ukrepe, ki nam bodo znižali dnevne stroške, s katerimi se mora podjetje vsak dan spoprijemati," je povedal predstavnik podjetja.
Iz Metroja so še sporočili, da bo zmanjšanje števila vlakov čakalni čas povečalo "zgolj za nekaj sekund" in ne bo privedlo do kakšne večje gneče, saj ostaja potniški promet manjši kot pred začetkom pandemije covida.
Z več kot 300 postajami je madridska podzemna železnica ena največjih v Evropi in povezuje celotno mesto ter dele predmestij.
Račun s 120.000 na 800.000 evrov
Španijo, tako kot preostale evropske države, zaradi ukrajinsko-ruskega spora pestijo naraščajoče cene plina in energije. Metro de Madrid navaja, da se je njihov dnevni račun za elektriko dvignil s 120.000 evrov na vrtoglavih 800.000 evrov. Februarja so za elektriko plačali 12,2 milijona evrov – februarja lani pa 3,4 milijona evrov.
A urad za varstvo potrošnikov FACUA meni, da je podražitev elektrike zgolj “izgovor” za zmanjšanje frekventnosti vlakov, kar bo spodbudilo k uporabi avtomobilov in pripeljalo do še več onesnaženja ozračja.
Konservativna regionalna vlada Madrida, ki ima v lasti Metro, je sicer izključila zvišanje cen vozovnic.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje