16. novembra, dan po prijateljski nogometni tekmi Slovenija – Združene države Amerike, se bo Slovenija ameriški poslovni javnosti predstavila tudi "v živo".
Slovenska turistična organizacija (STO) skupaj s predstavniki Turizma Bled in Lokalne turistične organizacije (LTO) Sotočje ter v partnerskem sodelovanju z Medical Centrom Rogaška in Steklarno Rogaška v New Yorku organizira delovno srečanje z večernim dogodkom za 80 ameriških organizatorjev potovanj, predstavnikov turističnih agencij in medijev.
Ameriški trg predstavlja za slovenski turizem najpomembnejši prekomorski trg. Nekaj čez 40.000 Američanov je vključilo Slovenijo v svoje evropske počitnice lansko leto, ustvarili pa so 96.648 prenočitev. Pričakovati je, da se bo letos število turistov iz ZDA in njihovih prenočitev približalo rekordnim vrednostim iz leta 2007. Po uradnih podatkih SURS-a je v letos v prvih osmih mesecih Slovenijo obiskalo 15 odstotkov več Američanov.
Popoldanska delavnica in večerno druženje
Napovedano delovno srečanje v New Yorku bo potekalo v obliki popoldanske delavnice, namenjene ameriškim organizatorjem potovanj, turističnim agentom in predstavnikom ameriških medijev. Udeležilo se je bo 20 slovenskih in 80 ameriških predstavnikov. Dogodek je namenjen predstavitvi in trženju slovenskih turističnih produktov v skladu s trendi, ki se kažejo v večjem povpraševanju po produktih zagotavljanja zdravja, dobrega počutja in lepote. Srečanje bo potekalo v hotelu New York Marriott Marquis na Mannhatnu.
Delovnemu srečanju bo sledil večerni dogodek. Slovenija se bo predstavila tudi kot dežela raznolike enogastronomske ponudbe z izbrano kulinariko in vini. Prostori bodo vizualno opremljeni s fotografijami projekta Picture Slovenia. Dogajanje na dogodku bo spremljala glasbena animacija in nastop virtuozinje Anje Bukovec. V okviru večernega srečanja s poslovnimi partnerji in mediji bo izpostavljena tudi 20-letnica samostojnosti naše države, z besedo in sliko pa bo predstavljena tudi turistična ponudba Julijskih Alp s poudarkom na zgodovini 1. svetovne vojne, doline Soče ter Bleda. Tradicija slovenskih zdravilišč in medicinskega turizma v povezavi s tradicijo izdelave vrhunskih kristalnih izdelkov bo izpostavljena s predstavitvijo destinacije Rogaška Slatina in Steklarne Rogaška, ki je na ameriškem trgu na voljo pod blagovno znamko Trump.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje