Na Gorenjskem letno približno 500.000 gostov ustvari nekaj več kot 1,5 milijona turističnih nočitev. V letu 2013 pa naj bi s pomočjo na novo oblikovane regionalne destinacijske organizacije že zabeležili 800.000 gostov in dva milijona nočitev. Prav tako naj bi se število zaposlenih v turizmu na Gorenjskem povečalo s 3.500 na 4.500.
Regionalna destinacijska organizacija je oktobra formalno začela delovati. Do sredine meseca je moral Turizem Bled, ki ga je svet regije že v začetku tega leta zadolžil za organizacijo in vodenje regionalne destinacijske organizacije Gorenjske, opraviti še nekatere formalnosti, že pred tem pa je bila po zamudi zaradi rebalansa proračuna podpisana tudi pogodba o sofinanciranju z ministrstvom za gospodarstvo.
Prva naloga: promocija
V letošnjih prvih mesecih delovanja se organizacija osredotoča zlasti na promocijske aktivnosti in nadgradnjo obstoječe spletne strani Slovenske Alpe, na kateri je že predstavljena turistična ponudba Gorenjske, želijo pa jo narediti še bolj pregledno in dostopno. V oktobru so tudi že izvedli promocijo na trgih nekdanje Jugoslavije in nekaterih drugih bližnjih držav.
"Naša skupna želja je, da se Gorenjska med alpskimi destinacijami izkaže kot ena najbolj sproščenih in lahko dostopnih ter kot destinacija, kjer se še vedno lahko pristno doživlja neokrnjeno naravo," je povedala direktorica Štravs Podlogarjeva in dodala, da je skupni imenovalec tudi Triglavski narodni park. Velik poudarek tako dajejo odkrivanju naravne in kulturne dediščine.
Dosedanjo težavo v razvoju gorenjskega turizma pa vidi v premajhnem sodelovanju. Prek nove organiziranosti naj bi omogočili boljše informiranje gostov o tem, kakšne kombinirane turistične pakete lahko izkusijo na območju Gorenjske.
Goste lahko prepriča pestra ponudba
Za zdaj velja, da pet gorenjskih občin ustvari 93 odstotkov vseh nočitev v regiji. "Vendar je skupni interes, da se to razmerje spremeni in da se tudi v drugih občinah Gorenjske v večji meri pojavi interes za nove turistične kapacitete," je pojasnila direktorica Turizma Bled in dodala, da se tudi v turističnih krajih, kot so Bled, Bohinj in Kranjska Gora, zavedajo, da lahko prav pestra in zanimiva turistična ponudba celotne regije goste prepriča, da pri njih ostanejo dlje časa.
Na Gorenjskem se nadejajo povečanja obsega turističnega prometa za dva odstotka letno, povečati pa želijo tudi turistično potrošnjo in povpraševanje po posameznih produktih ter paketnih aranžmajih. Zato bo treba vzpostaviti dobro partnerstvo in organiziranost med posameznimi ponudniki turističnih in ostalih storitev.
"Prepričani smo, da je turizem ena bolj perspektivnih panog v Sloveniji, in upam, da se bo to končno izkazalo tako na nivoju države kot regionalno," je še dodala Štravs Podlogarjeva, ki si želi, da bi turizem v Sloveniji pridobil veljavo. Na tem temeljijo tudi ambiciozno zastavljeni cilji gorenjske regionalne destinacijske organizacije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje