Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Javno financiranje v Evropski uniji se močno zmanjšuje, zato še toliko bolj narašča pomen zasebnega financiranja in prav temu je namenjena dvotedenska delavnica z mednarodno udeležbo strokovnjakov, ki se odvija na Obali. Izobraževanje o korporativnem sponzoriranju in umetnosti je pomembno za prenos ustreznih znanj in veščin s področja sponzoriranja, zbiranja sredstev in uresničevanja družbene odgovornosti organizacij. Fakulteta za management tako uspešno preskakuje bariere in s tem širi svojo paleto dejavnosti na nova, aktualna in v praksi uporabna področja, ki so potrebna za preseganje krize na lokalni, nacionalni in mednarodni ravni.Skupno 44 študentov in predavateljev iz 13 držav na slovenski Obali v teh dveh tednih družijo brezplačna delavnica in predavanja o korporativnem sponzoriranju in umetnosti, ki jih izvaja koprska Fakulteta za management Univerze na Primorskem. Delavnica je središče dogajanja že osme tradicionalne mednarodne poletne šole managementa, ki je namenjena vsem, ki želijo utrditi, razširiti ali poglobiti znanja naprednega managementa.Projektna interaktivna delavnica in predavanja o korporativnem sponzoriranju in umetnosti so namenjena prenosu ustreznih znanj in veščin s področja sponzoriranja, zbiranja sredstev in uresničevanja družbene odgovornosti organizacij ter usposabljanju mentorjev za izvajanje tovrstnih študijskih praks. Še posebej, ker se javno financiranje v Evropski uniji zmanjšuje, narašča pa pomen zasebnega financiranja. Govorimo o korporativni filantropiji in nepridobitnem marketingu v umetnosti, projektnem managementu. Poleg priznanih evropskih profesorjev sodelujejo tudi strokovnjaki iz prakse, ki prihajajo iz Obalnih galerij Piran, Slovenske Karitas, Zveze Lions klubov, Centra za neformalno izobraževanje, Središča Rotunda Koper, Banke Volksbank in od drugod. Udeleženci delavnice bodo morali pripraviti svoje projekte, v katerih bodo preizkušali pridobljeno znanje.Obiskali bodo tudi številne organizacije ter ustanove in tako spoznali zakonitosti nepridobitnega marketinga. Poleg predavanj in praktičnega dela je namreč organiziran tudi bogat spremljevalni program, ki je usmerjen v sproščeno druženje med evropskimi študenti in profesorji. Ti bodo obiskali kulturne in zgodovinske znamenitosti Slovenije. Izlet po nekaterih slovenskih biserih – soteska Blejski Vintgar, Bled in Piran. Zanje smo pripravili tudi voden ogled Kopra, celodnevni izlet v Ljubljano, izlet z barko po slovenskem morju, ogledali si bodo tudi edino slovensko pristanišče ter obiskali razstavo Yoko, Lennon in Tito na razstavišču Monfort v Portorožu in Formo vivo v Seči, primorski družbeni center Središče Rotunda ter podjetji Banka Koper in Vina Montis & EKO Laura. Kulinarične značilnosti države bodo spoznavali na družabnem pikniku.Foto: mag. Armand FaganelNovico je napisal uporabnik Dejan Šraml.
KLUB MARIBORSKIH šTUDENTOV VABI MLADE USTVARJALCE
PREDSTAVITEV KATALOGA IN VODSTVO PO RAZSTAVI
Neveljaven email naslov
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje