Nova raziskava, ki razkriva zanimive nakupne navade kupcev vozil, bi lahko pomenila premike v trženju vozil.
Raziskava, pri kateri je kot avtor sodeloval tudi ekonomist Soren Anderson z Univerze Michigan State v ZDA, je pokazala, da kar 39 odstotkov otrok kupi vozilo iste znamke, kot ga vozijo njihovi starši.
Dvigniti ceno vstopnim ali dražjim modelom?
Raziskovalci po njihovem presenetljive izsledke izpostavljajo zato, ker menijo, da bodo imeli velik vpliv na prodajalce vozil. Močna zvestoba določeni znamki znotraj družine bi lahko spodbudila nove prodajne strategije.
Analitiki so mnenja, da bi lahko zaradi navad in vedenjskih vzorcev, ki jih otroci povzemajo po starših, prodajalci izkoristili sebi v korist. To bi s strateškim vlaganjem v kupce storili na dva načina. Prvič, z vlaganjem v mlade kupce, ki bi jim morali ponuditi cenejše vstopne modele vozil. Hkrati bi morali dvigniti ceno vozil višjega cenovnega razreda, ki jih kupuje starejša populacija, ki že čuti močno pripadnost določeni znamki.
Nasprotno bi morali za mlade potrošnike, ki že čutijo veliko pripadnost neki znamki in so odločeni, da bodo kupili točno določeno znamko, ponuditi višjo ceno vstopnih modelov in bi morali zato znižati ceno večjim vozilom, s čimer bi lažje za nakup prepričali več staršev in otrok.
Starši in otroci so si podobni
Raziskovalci so podatke med lastniki vozil na vzorcu celotnih ZDA zajemali vsaki dve leti, in sicer med letoma 1999 in 2011. Odgovore 4.300 mladih voznikov so primerjali z odgovori 2.600 staršev. Ugotovili so, da imajo starši in otroci zelo podobne vedenjske in potrošniške navade. Anderson na koncu dodaja: "Izsledki ankete bi lahko vplivali na nove prodajne strategije. Starši in otroci so si bolj podobni med seboj kot drugi ljudje. Njihove skupne navade se močno poznajo tudi pri navezanosti na določeno znamko vozila."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje