Renault je 6. julija razkril dolgo varovano skrivnost, limuzino talisman, ki v modelni paleti nadomešča tako laguno kot model latitude. Zdaj so razkrili še karavansko različico grandtour.
Segment D (limuzine in karavani) v Evropi v zadnjih letih vztrajno pada, a še vedno presega milijon primerkov letno. Prevladujejo karavani, saj si jih izbere 54 odstotkov kupcev. Renault talisman grandtour, ki bo javnosti razkrit septembra na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, prevzema vse odlike limuzinske različice, h katerim dodaja oblikovni slog in praktične značilnosti karavana.
Eleganten in dinamičen
Zunanje mere so enake kot pri limuzinski različici (dolžina 4,86 metra, širina 1,87 metra, višina 1,46 metra, medosna razdalja 2,81 metra). Strešna nosilca iz poliranega aluminija poudarjata razpotegnjeno strešno linijo, ki se na zadku izteka v dolgo krilce. Francozi so skušali karavanu eleganco vtisniti s stebričkom C in kromastimi obrobami stranskih oken, dinamiko pa z naklonom zadnjega okna.
Prtljažni prostor pod prekrivalom prtljage meri 572 litrov, njegova dolžina je 1,2 metra, ob sklopljenih zadnjih sedežih pa 2,01 metra. Takrat je skupna prostornina prtljažnika 1.700 litrov. Karavanska različica ima nad zadnjimi sedeži za 30 milimetrov več prostora za glavo, ki tako meri 886 milimetrov, v potovalnem prostoru je tudi za več kot 25 litrov odlagalnih mest.
Velika prednja sedeža ponujata do deset mogočih vrst nastavljanja (od teh osem s pomočjo elektrike) in prilagodljivo dolžino sedala v razponu 60 milimetrov (samo v različicah Initiale Paris), masažno funkcijo, letalski tip vzglavnikov, nastavljivih v šestih smereh, ogrevanje sedal in naslonov in pomnilnik za shranjevanje šestih profilov osebnih nastavitev.
Dolg seznam tehnologij
Tehnologije in napredne varnostne sisteme si deli z limuzino. Naj naštejemo najpomembnejše: podvozje 4Control in variabilno vzmetenje, Multi-Sense omogoča osebne prilagoditve doživljanja vožnje z izbiranjem med štirimi programi (Comfort, Sport, Neutral in Eco) in popolnoma prilagodljivim načinom Perso, multimedijsko tablično napravo R-Link2, ki je na voljo s 7-palčnim vodoravnim ali 8,7-palčnim navpičnim zaslonom. Celovit nabor pripomočkov za vožnjo (ADAS) med drugim vključuje aktivni tempomat z radarjem (ACC), sistem samodejnega zaviranja v sili (AEBS), opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu (LDW), sistem ohranitve varnostne razdalje (SDW), opozorilnik prekoračitve hitrosti s prepoznavo prometnih znakov (TSR/OSP), sistem za nadzor mrtvega kota (BSW) ...
Voznik lahko za pomoč računa še na kamero za vzvratno vožnjo, samodejno preklapljanje med zasenčenim in nezasenčenim snopom žarometov (AHL), samodejno parkirno zavoro, sistem za prostoročno parkiranje, projekcijski zaslon Head-Up v višini oči, ki prikazuje pomembne podatke: trenutno hitrost, napotke navigacijske naprave in opozorila pripomočkov za vožnjo (ADAS).
Na voljo bosta bencinska motorja s 110 kilovati moči oziroma s 147 kilovatov, na izbiro bodo še trije dizelski agregati z razponom od 88 kilovatov do 118 kilovatov moči.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje