Pojmovanje uporabnosti je seveda treba gledati skozi oči konstruktorjev in ljubiteljev superšportnikov, manj dvomov za širšo javnost pa dopuščajo zmogljivosti in sodoben hibridni pogon. Kot poudarjajo konstruktorji, je 918 spyder pravzaprav zgrajen okoli omenjenega hibridnega sklopa, ki temelji na sorodniku iz dirkalnika 911 GT3 R hybrid.
Zmogljivo srce pogonskega sklopa predstavlja 4,6-litrski motor V8 z močjo 447 kilovatov (608 KM), ki mu na pomoč priskočita še hibridni modul z močjo 115 kilovatov na zadnji osi in električni motor z močjo 95 kilovatov na prednji osi. Kombinacija vseh pa zagotavlja sistemsko moč 661 kilovatov (887 KM).
Hibridni pogonski sklop požene spyderja z mesta do hitrosti 100 kilometrov na uro v le 2,9 sekunde, po 7,9 sekunde se superšportnik premika s hitrostjo 200 kilometrov na uro, za naslednjo mejo pri številki 300 potrebuje 23 sekund. Najvišja hitrost, ki jo uradno doseže, je 340 kilometrov na uro, vendar menda zmore tudi kakšen kilometer več. Pri hitrosti 235 km/h se izklopi električni pogon sprednjega para koles, samo z električnim pogonom pa avtomobil dosega hitrosti do 150 km/h.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje