Med dvanajstimi Audijevimi modeli na globalnem trgu, si kompaktni A3 s 13,9-odstotnim deležem reže četrti največji kos tržne pogače. Na slovenskem trgu je ta delež s 16,4 odstotka še nekaj večji in zato seveda sodi med pomembnejše modele na trgu. S takšnimi modeli pa pri izdelovalcu, kot je Audi, neradi preveč eksperimentirajo, ampak se raje držijo tradicije in poskušajo nadgrajevati uveljavljeno ponudbo.
Brez (pre)drznega eksperimentiranja
Zunanjost novega A3 je tako v primerjavi s predhodnikom sicer spremenjena, a zadržano. Med najbolj opazne novosti spadajo dvodelne zadnje luči, spremenjena oblika bočne linije, zunanji ogledali na ramenskem delu vrat in usmernik zraka nad zadnjim steklom. Več vidnih sprememb je mogoče zaznati v notranjosti, saj so spremenili zasnovo armature, kjer je stikal manj, postavljena pa so višje in so lažje dosegljiva. Bolj kompaktno je zasnovan tudi osrednji upravljalnik avtomobilskih sistemov, s katerim je mogoče spreminjati tako nastavitve samega vozila, kot tudi inforamcijsko-zabavnega sistema.
Prenovljena ponudba motorjev
Kot poudarjajo pri izdelovalcu, pa je kljub navidezni podobnosti s prejšnjo ponudbo prenovljena tudi motorna ponudba. Vsi motorji so zasnovani na novo, ne le zaradi zmogljivosti in varčnosti, ampak tudi zaradi lažjih servisnih posegov, kar naj bi v končni fazi pomenilo manj delovnih ur na servisu in temu ustrezno nižje cene storitev za uporabnike. Pri Audiju tako govorijo o treh novih družinah motorjev, in sicer 1,6/2,0 TDI, 1,2/1,4 TFSI in 1,8/2,0 TFSI, ki so že pripravljeni tudi za nadgradnjo v prihodnosti na standarde euro6.
Bolj kompaktno zasnovani motorji so v primerjavi s predhodniki lažji, podobne shujševalne kure pa je bil deležen tudi celoten avtomobil in predvsem po zaslugi hibridne karoserije, sestavljene iz različnih materialov, je novi A3 tudi do 80 kilogramov lažji od primerljivih predhodnikov.
Modularnost za lažje nadgrajevanje
Ponudba serijske in dodatne opreme je prilagojena zahtevnejšim kupcem, ki so pripravljeni odšteti tudi kakšen evro več, največ novosti pa tretja generacija prinaša na področju asistenčnih sistemov. Tako tistih, ki zagotavljajo višjo raven varnosti, kot tudi tistih za večje udobje. Pri tem je treba kot zanimivost omeniti, da so tudi pri zasnovi informacijsko-zabavnega sistema razmišljali o možnosti nadgradnje in vse skupaj zasnovali modularno. Kar poenostavljeno pomeni, da bo mogoče na željo kupca z zamenjavo osrednjega računalnika celoten sistem nadgraditi oziroma posodobiti.
Podobno kot pri podobi in tehnologiji pa Audi sledi tradiciji tudi pri cenah, ki vključujejo prestižnost, povezano s štirimi krogi. Za najcenejšega A3 1,4 TFSI z 90 kilovati (120 KM) bo tako treba v Sloveniji odšteti 24.230 evrov, pri prvi dizelski različici A3 1,6 TDI s 77 kilovati (105 KM) pa so premetali zadnje tri številke in na cenik zapisali znesek 24.320 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje