Velika triprostorska limuzina meri v dolžino skoraj pet metrov. Foto: M. Kr.
Velika triprostorska limuzina meri v dolžino skoraj pet metrov. Foto: M. Kr.

Sedma generacija oblikovno ostaja v tradicionalnih okvirih, bistveno več pa je tehnološko napredne vsebine, vključno z motorji in opremo.

Ob začetku prodaje na slovenskem trgu sta v ponudbi dva bencinska in trije dizelski motorji. Bencinsko ponudbo začenja 2,8-litrski motor FSI z največjo močjo 150 kilovatov (204 KM), sledi zmogljivejši 3,0-litrski TFSI z največjo močjo 220 kilovatov (300 KM). Prvi je na voljo z dvokolesnim in štirikolesnim pogonom quattro, drugi le s štirikolesnim. Dizelsko ponudbo začenja 2,0-litrski motor TDI z največjo močjo 130 kilovatov (177 KM), ki poganja le prednji par koles. Sledi 3,0-litrski TDI z največjo močjo 150 kilovatov (204 KM) in pogonom na sprednji par koles ali oba para. Trenutno najzmogljivejši motor TDI pa je 3,0-litrski z največjo močjo 180 kilovatov (245 KM) in le štirikolesnim pogonom.

Cenovno lestvico začenja različica z najšibkejšim dizelskim motorjem, za katero je na slovenskem trgu treba odšteti 39.900 evrov.

Kljub izdatni serijski opremi vstopne različice pa bodo verjetno tradicionalni kupci Audijeve šestice izbirali zmogljivejše različice in dodajali opremo z obsežnega seznama dodatne opreme. Med slednjo ne manjka visokotehnoloških igrač, kot so na primer aktivna navigacija, povezana z različnimi varnostnimi sistemi, prilagodljivi tempomat in samodejno popravljanje smeri vožnje, ki so bile do zdaj na voljo predvsem pri večjem sorodniku, modelu A8.

Audi A6 pa sledi vzorniku že pri sami konstrukcijski zasnovi, saj so za izdelavo karoserije uporabili hibridno tehnologijo kombiniranja različnih materialov, kar vpliva tudi na končno težo vozila. Novi A6 je namreč kljub dodajanju opreme, v primerjavi s predhodnikom, shujšal. Ob predstavitvi prve generacije leta 1996 je tako avtomobil tehtal 1.635 kilogramov, nato pa do leta 2004 nabiral težo, saj je primerljiva različica tehtala že 1.875 kilogramov, pri novi generaciji pa se je teža spustila na 1.795 kilogramov.

Manjša teža seveda vpliva tudi na boljše rezultate pri porabi goriva in količini izpustov ogljikovega dioksida. Poleg povsem mehanskih razlogov za manjše obremenjevanje okolja, pa imajo različice A6 z motorji TFSI in TDI pri samodejnem menjalniku dodan poseben program, ki poskrbi za ustrezne nastavitve sistemov v vozilu in zagotovi še večjo učinkovitost delovanja motorjev.