Testna lutka je nameščena na deski, ki jo med testiranjem vlečni sistem pomika preko cestišča. Točki srečanja se vozilo med testiranjem približuje z računalniško nadzorovano hitrostjo. Hitrosti pri testiranju se gibljejo med dvajset in šestdeset kilometri na uro. Posebnost nove lutke je v njenih okončinah, ki se premikajo in tako ustvarjajo navidezno hojo ali tek preko cestišča. Hitrost premikanja okončin je sinhronizirana s pomikanjem deske preko cestišča. Novost je pomembna pri radarskih sistemih, saj se na podlagi teh podatkov sistem odloča o lokaciji in smeri gibanja pešcev.
Prvi preizkušeni avtomobil je bil audi Q7, ki je serijsko opremljen s sistemom za samodejno zaviranje. Avtomobil je v nekaterih primerih preprečil trčenje z lutko, v ostalih primerih je trčenje ublažil. V vseh primerih je sistem lutko prepoznal kot pešca, četudi se je le-ta nenadoma pojavila izza parkiranega vozila. Odzivanje vozila ustreza zahtevam, ki jih bo pri svojih testiranjih v letu 2016 vpeljal Euro NCAP. Slednji so določili, da bo za najboljšo oceno avtomobil moral preprečiti trk pri hitrostih do 40 km/h. Pri hitrostih med 40 in 60 km/h bo moral avtomobil toliko upočasniti, da trk za pešca ne bo usoden.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje