O tem, da deli genetsko zasnovo s svojo kombilimuzinsko sestro, pri nas so jo predstavili skoraj točno pred enim letom, že na prvi pogled ni dvoma. V primerjavi z njo, pa tudi s svojo neposredno predhodnico, je večja, kar pomeni predvsem več uporabnega prostora v prtljažniku s prostornino 500 litrov. Po zaslugi priročnega sistema zlaganja zadnjih sedežev FlexFold, pa ga je mogoče povečati tudi do 1.550 litrov. Za pogon bodo lahko kupci izbirali med osmimi motorji z razponom moči od 74 kilovatov (100 KM) do 132 kilovatov (180 KM). Pet je bencinskih in trije dizelski. Poleg petstopenjskega ročnega menjalnika je v kombinaciji z nekaterimi motorji na voljo tudi šeststopenjski samodejni menjalnik.
Za najcenejšo astro sports tourer z 1,4-litrskim bencinski motorjem z največjo močjo 74 kilovatov in vstopno ravnjo opreme je treba na slovenskem trgu odšteti 16.100 evrov.
Kot ugotavljajo pri uvozniku, pa se slovenski kupci pogosteje odločajo za zmogljivejše motorje in predvsem boljšo raven opreme. Pričakujejo, da se bo ta smernica nadaljevala tudi pri novinki na trgu, ki naj bi v skupnem številu vseh prodanih aster predstavljala 25-odstotni delež - pa čeprav je od svoje manjše sorodnice s primerljivimi motorji in opremo v povprečju dražja za 850 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje